Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:10:28 GMT

موسیقی متن فیلم کاپریکورن یک ؛ جری گلدسمیت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۹۸۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «کاپریکورن یک / Capricorn One» به کارگردانی پیتر هایمز محصول سال 1978 است. ناسا به دروغ گروهی از فضانوردان را به مریخ می‌فرستد و در نهایت قصد دارد با کشتن این فضانوردان چنین وانمود کند که آنها حین بازگشت به زمین کشته شده‌اند. الیوت گولد، جیمز برولین، برندا واکارو، سم واترستون، او.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی. سیمپسون، هال هالبروک، دیوید هادلستون و دیوید دویل در این فیلم مقابل دوربین بیل باتلر بازی کردند. جری گلدسمیت موسیقی متن این فیلم را ساخت و جیمز میچل این اثر را تدوین کرد. موسیقی متن این فیلم را بر روی تصاویری از آن می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری موزیک ویدیو فیلم موسیقی موزیک متن موسیقی متن موزیک فیلم موسیقی فیلم ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

 یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ۳ فضانورد چینی به سمت ایستگاه فضایی چین رفتند
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک