Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، مدتی قبل با شکایت‌های مردمی به پلیس مشخص شد که عده‌ای با ارسال پیامک برنده شدن در مسابقات رادیو و تلویزیونی و کشاندن افراد به پای دستگاه‌های عابربانک در حال کلاهبرداری از مردم هستند.
در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس پایتخت، آنها موفق شدند، رد فرستنده پیامک‌ها و فرد کلاهبردار را به‌دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌داد که عامل این کلاهبرداری مردی زندانی است که از داخل زندان رجایی شهر این کار را انجام می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که متهم مدتی قبل به همراه برادرش برای بازی رایانه‌ای به مغازه بازی‌های رایانه‌ای در محله نواب رفته بود. اما یکی از مشتری‌ها برای آنها ایجاد مزاحمت می‌کند و به دو برادر اجازه بازی نمی‌دهد.
پسر جوان که کینه مقتول را به دل گرفته بود، با او در خیابان بر سر همین مسأله درگیر می‌شود و او را به قتل می‌رساند. متهم خیلی زود به اتهام قتل بازداشت می‌شود و با اعتراف به جنایت به دستور بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، به زندان می‌رود.اما در زندان تصمیم می‌گیرد که با این شیوه اقدام به کلاهبرداری کند.

با برملا شدن این موضوع از پسر جوان به خاطر کلاهبرداری‌هایش تحقیق شد و او گفت: وقتی در زندان بودم با خودم گفتم اگر خانواده‌ام بتوانند رضایت اولیای دم را بگیرند برای پرداخت دیه نیاز به پول دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که با این شیوه کلاهبرداری و پول جمع کنم. تحقیقات برای شناسایی شاکی‌ها ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس کلاهبرداری کلاهبرداری زندانی زندان قتل جنایت جنایی اخبار حوادث ایران زندان کلاهبرداری قاتل پرداخت دیه عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران کرونا جسد پرونده فوت کرد شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 17 فیلم شهر هرت به کارگردانی کریم امینی و نویسندگان مهدی محمدنژادیان و پدرام کریمی محصول سال 1401 است.فیلم داستان پرویز و پرستو را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش‌کش به خانه مرده‌های پولدار می‌رود و با دادن آدرس آن‌ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به‌عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه‌نامه جعلی وارد مراسم می‌شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق‌السکوت دریافت می‌کند. پرستو که 44 ساله است و نامزدش در زندان به سر می‌برد تلاش می‌کند او را آزاد کند. اما در یکی از کلاهبرداری‌های مشترک‌شان با پرویز اسیر باند خطرناک و مافیاییِ «سالار» می‌شوند که به تازگی مقدار زیادی دلار اختلاس کرده است.پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی، اکبر رحمتی، شهین تسلیمی، بهناز پورفلاح، مهدی حاجی‌زاده، رضا نیلی، یاشار مؤمن‌زاده و شراره ارمغانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. محمد احمدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و مستانه مهاجر این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد