Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@00:04:28 GMT

نقشه داماد برای سرقت تریاک‌های پدرزن

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۰۹۷

نقشه داماد برای سرقت تریاک‌های پدرزن

ساعت24- اواخر خرداد پیرمردی در تماس با پلیس از سرقت گاو صندوق خانه‌اش خبر داد. مرد ۷۰ ساله گفت: در خانه ویلایی سه طبقه‌ام تنها بودم که ناگهان سه مرد ناشناس وارد اتاقم شدند و دست و پایم را بستند. آنها با تهدید کلید گاوصندوق را از من گرفته و به طبقه دوم رفتند و ۲۰۰ میلیون تومان پول و دلار و طلاهای داخل گاوصندوق را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکایت پیرمرد بلافاصله تحقیقات آغاز شد و مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت راهی خانه ویلایی در خیابان ظفر شدند. بررسی‌های مأموران نشان می‌داد که سارقان از در ورودی براحتی وارد خانه شده و این در حالی بود که هیچ تخریبی صورت نگرفته بود. بدین ترتیب این احتمال مطرح شد که سارقان با کلید وارد خانه شده‌اند و همین مسأله احتمال سرقت از سوی افرادی آشنا را مطرح کرد. در ادامه مأموران پلیس در بازبینی دوربین‌ها شماره پلاک خودروی متهمان را پیدا کردند و با استعلام شماره پلاک هویت مالک آن مشخص شد.

سرقت به دستور داماد

صاحب خودرو مرد میانسالی به‌نام پرویز بود که در تحقیقات اولیه به سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد. او در تحقیقات مدعی شد که داماد پیرمرد دستور سرقت را داده است.

وی گفت: 8 سال قبل با بهروز داماد شاکی آشنا شدم ما دوستان صمیمی بودیم حدود یک ماه قبل به من گفت پدرزنش 30 کیلو تریاک در خانه‌اش دارد. گفت تریاک‌ها را بدزدیم و بین خودمان تقسیم کنیم. مشتری برای مواد مخدر زیاد است و می‌توانیم به پول خوبی برسیم.

وی درباره نحوه ورود به خانه پیرمرد گفت: بهروز یک سوراخ کوچک در کنار در ورودی ایجاد و یک طناب از آن رد کرده بود. یک سر طناب از در بیرون بود و سر دیگر آن به دستگیره در خروجی وصل بود. با کشیدن طناب، کشویی دستگیره کشیده و در باز می‌شد. از این طریق وارد خانه شدیم.

شاکی در طبقه سوم بود با دیدن ما ترسید گفتم تریاک‌ها کجاست اما او منکر داشتن 30 کیلو تریاک شد و فقط نفری نیم کیلو تریاک به ما داد. ما که دیدیم دست خالی می‌خواهیم از خانه بیرون بیایم تصمیم گرفتیم گاوصندوق را هم سرقت کنیم. شاکی گفته داخل گاوصندوق ۲۰۰ میلیون طلا و دلار بوده ولی کلا ً 2 میلیون تومان هم نبود. تریاک‌ها را هم بین دوست و آشنا تقسیم کردیم.

وی که کارگر ساختمانی است گفت: من آبکار هستم همدستانم هم کارگر ساختمان هستند ما به خاطر پول این کار را کردیم، اما حالا پشیمانم چون نه تنها پولی گیرمان نیامد بلکه آبرویمان هم رفت. با اعتراف پرویز دو همدست او نیز بازداشت شدند، اما وقتی داماد خانواده درشعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت تحت بازجویی قرارگرفت مدعی شد که از این ماجرا با خبر نبوده است. بدین ترتیب تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پلیس تریاک سرقت تریاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار مهدی زاده شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب در مازندران از اجرای پروژه‌های باکیفیت در سطح استان قدردانی کرد و گفت: پیش بینی شده در دولت سیزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار شود که تا کنون ۶۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز آن محقق شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اولویت دار فاضلاب مشخص و در سطح وزارت خانه به صورت هفتگی بررسی و رصد می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها دارای اهمیت ویژه ای هستند که برای اجرای آن اعتبارات لازم هم تخصیص می‌یابد و در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

مهدی زاده، با اشاره به اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس گفت: این طرح یکی از طرح‌های اولویت دار ماست که انتظار می‌رود امسال وارد فاز بهره برداری شود.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش دیگری از سخنانش به بازدید از طرح‌های آبرسانی روستایی در استان مازندران اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های خوب و با کیفیت در بخش آب و فاضلاب در این استان درحال اجراست.

وی ادامه داد: در سال گذشته، آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی روستایی تعریف شد که این طرح‌ها در ۵ هزار روستا محقق شد و تلاش می‌شود مابقی نیز در سال جاری به اتمام برسد.

مهدی زاده، با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان آب و فاضلاب مازندران در تأمین آب شرب مشترکین گفت: این تلاش‌ها منجر شد تابستان سال گذشته با کمترین چالش پشت سر گذاشته شود.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران نیز در گفتگویی هدف از این بازدیدها را ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا در این استان دانست و تصریح کرد: پس از این بازدیدها، تأمین اعتبار و ردیف‌های قانونی آنها نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6081458

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • فیلم/ گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست؟
  • ببینید | گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست
  • ببینید | تصاویری از جاری شدن سیل شدید در کیش؛ آب وارد خانه‌های مردم شد