Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلی به اقدامات جهادی گروه جهادگران نور خرمشهر در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تولید ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان از جمله این اقدامات است.

«علیرضا مهلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: گروه جوان جهادگران نور خرمشهر بیش از چهار ماه  است که با پدید آمدن ویروس منحوس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را در این عرصه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر گروه جهادگران نور خرمشهر با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم یک تکلیف است افزود: جهادگران نور با تمام توان در حال خدمت به شهروندان هستند و در زمینه‌های گندزدایی معابر و خیابان‌ها تا تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه گروه جهادگران نور متشکل از 80 بانو و 40 نفر آقا است اضافه کرد: این گروه در چهار ماه اخیر بیش از 130 هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر در شهر و روستاها توزیع کرده است.

 

مهملی توزیع 40 هزار بسته بهداشتی از جمله الکل، ژل ضدعفونی و دستکش میان شهروندان را از دیگر اقدامات این گروه جهادی دانست و از بسته‌بندی و توزیع 50 هزار بطری مایع دستشویی جهت بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان خبر داد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش یک‌هزار و 200 بسته معیشتی را در 12 مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

 

سرپرست گروه جهادگران نور خرمشهر اذعان داشت: این گروه جهادی پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آئین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

 

وی در پایان یادآور شد: فعالیت‌های جهادی این گروه تا پایان بحران کرونا همچنان ادامه خواهد داشت، همچنین لازم است از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی مقابله با کرونا گروه جهادگران نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان