Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:50:00 GMT

آخرین وضعیت سربازی متقاضیان کنکور ارشد و دکتری

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۳۶۱

آخرین وضعیت سربازی متقاضیان کنکور ارشد و دکتری

خبرگزاری ایسنا: امیر غلامرضا رحیمی پور درباره نگرانی برخی از مشمولان سربازی که متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری بودند، گفت: برابر قانون و مقررات وظیفه عمومی مهلت مقرر در قانون برای فارغ التحصیلان کارشناسی و ارشد یک سال است و این مدت تمدید نشده است؛ بنابراین در صورت سپری شدن این مدت مشمولان وظیفه باید خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی به دفاتر پلیس +۱۰ معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مورد کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیز هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد و مشکلی برای شرکت در کنکور برای متقاضیان وجود نخواهد داشت، اما اگر پس از شرکت در کنکور و تا قبل از اعلام نتایج مهلت یک ساله آنان به اتمام رسیده باشد، لازم است که اقدام به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود کنند تا وارد غیبت نشوند.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح افزود: در صورت قبولی این افراد در دانشگاه امکان ادامه تحصیلشان وجود دارد و منعی برای آن نیست. از همین رو نیز توصیه ما به متقاضیان این است که در این خصوص نگرانی نداشته باشند. در صورت لزوم هماهنگی بین ستادکل و مسئولان مربوطه در این بخش نیز انجام خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: فردا

کلیدواژه: وضعیت سربازی داوطلبان کنکور کنکور ارشد کنکور دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اگر دشمنی، به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می‌دانم.

این یک شعار یا رجزخوانی نیست، یک هشدار به تجاوزگر سفاک است که بداند درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد به فضل الهی. بدانید که در صورت تجاوزگری و خطای راهبردی، شرایط دشواری پیش روی شماست.

با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ‌طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری‌ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897021

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی