Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف دو دستگاه خودرو حامل 5 تن و 85 کیلو گرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از 335 میلیون ریال خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی دو دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران طی هماهنگی قضایی این خودرو ها را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند ،افزود : در بازرسی از این خودرو مقدار 5تن و 85 کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر و مراتب بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد ،خاطرنشان کرد: خودرو توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از 335میلیون ریال برآورد شده است ،تصریح کرد : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی نیروی انتظامی اسفراین نیروی انتظامی خراسان شمالی قاچاق سنگ معدن سنگ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد