Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت گفت: مصرف اینترنت مشترکان استان  در حال حاضر ۱۰۰ ترابایت و سه گیگ در روز است، در حالیکه این رقم در مدت مشابه پارسال ۴۶ ترابایت و هشت گیگ بود.

او با بیان اینکه مشکلی از لحاظ پشتیبانی اینترنت مورد نیاز مشترکان وجود ندارد، اضافه کرد: این افزایش مصرف بیشتر ناشی از در خانه ماندن مردم به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و استفاده بیشتر آنان از اینترنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: میزان حجم مصرفی اینترنت مشترکان کردستانی در سه ماهه اول سال جاری نیز به دلیل استفاده دانش آموزان از آن برای بهره‌گیری ازآموزش‌های آنلاین و مجازی به ۱۲۰ ترابایت در روز رسید.

حکمت اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمار‌های موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از ADSL مخابرات است.

او با بیان اینکه تعداد مشترکان فیبرنوری (FTTH) این استان به ۲ هزار و ۶۵۵ مورد رسیده است، گفت: در حال حاضر تعداد خطوط اینترنت پرسرعت منصوبه استان ۱۶۸ هزار و ۵۷۲ فقره است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به وجود ۱۰۸ هزار و ۹۲۷ مشترک ADSL در استان، افزود: هم اکنون ۵۰۶ روستای استان نیز به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل است.

حکمت با بیان اینکه بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان اجرا شده است، اظهار داشت: این مهم زمینه بهره‌گیری از اینترنت با کیفیت بهتر را برای مشترکان فراهم کرده است.

در حال حاضر یک هزار و ۶۰۱ روستای کردستان از خدمات ارتباطی مخابرات بهره‌مند هستند و تعداد شماره‌های منصوبه تلفن ثابت در استان، بیش از ۵۸۶ هزار فقره است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت مخابرات کردستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان

 احمد فعله گری گفت: از میزان مصرف گاز ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ استان کردستان  ۷۰ درصد در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۳۰ درصد هم سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان مصرف کل استان در سال ۱۴۰۱ معادل را ۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: این رقم با مقایسه مصرف ۲ سال متوالی افزایش مصرف ۱ و ۶ دهم درصد را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به تمامی روستاهاست که شرکت گاز استان با گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا رسالت خود را به اتمام رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان