Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- زین الدین زیدان باز هم رئال مادرید را به روزهای خوب خود برگردانده است.
به گزارش آریا، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید موفق شد تیمش را به نهمین برد متوالی در لالیگا برساند تا حالا دو بازی مانده به پایان فصل، برای قهرمانی فقط 2 امتیاز لازم داشته باشند.
به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در پایان بازی گفت:
ما در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم، و مالکیت توپ چشمگیری داشتیم و دو گل خیلی خوب به ثمر رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکردمان در نیمه دوم به همان اندازه خوب نبود و کمی تحت فشار قرار گرفتیم چون حریف فوق العاده ای داشتیم. اگر می خواهید به دستاورد های بزرگی برسید، باید کمی سختی بکشید و نکته مثبت بازی امروز، عملکرد بازیکنانم تحت فشار بود که نشان دادند به عنوان یک تیم می توانیم مقاومت کنیم.
باید خیلی به این تیم افتخار کرد چون کسب 9 پیروزی از 9 بازی آسان نیست. بهتر از این نمی شود. پیروزی سزاوارانه ای بود و خیلی خوشحالیم. دو بازی باقی مانده و هنوز عنوانی فتح نکرده ایم. حقیقت همین است. سه امتیاز فوق العاده مهم کسب کردیم، اما پنجشنبه شب مجدداً بازی خواهیم کرد و باید به درستی ریکاوری کنیم. از اینکه برای قهرمانی در لالیگا بازی خواهیم کرد هیجان زده ایم. نزدیک هستیم اما هنوز به هدف نرسیده ایم.
خود را آماده کسب پیروزی در تمام بازی ها می کنیم و کسب 9 پیروزی متوالی در لالیگا که سخت ترین لیگ دنیاست، آسان نیست. اینجا هیچ بازی آسانی وجود ندارد، اما همیشه باور داریم که می توانیم پیروز شویم چون کیفیت لازم را داریم. به بازیکنانم افتخار می کنم چون آنها هستند که می جنگند و در نیمه دوم، نشان دادیم که با هم می توانیم فشار را تحمل کنیم و این مهم است.
بعد از سه ماه خانه نشینی، دوباره فرصت بازی پیدا کردیم و سعی کردیم خوب خود را آماده کنیم و این کار را کردیم. اینجا کسانی هستند که آماده کمک رسانی اند و امشب این کار را کردند، اما دو بازی باقی مانده و روز پنجشنبه می خواهیم برای پیروزی به میدان برویم.

فریاد خوشحالی و تشویق زیدان در پایان بازی با گرانادا
خوشحالم چون فوتبال خیلی زیباست، اما باید رنج هم بکشید. مربی سختی هم می کشد. وقتی می بینم بازیکنانم تمام توان خود را به کار گرفته اند، طبیعی است که آنطور خوشحالی و تشویق کنم چون سه امتیاز مهم در لیگ کسب کردیم و این واکنش به بازیکنان نشان می دهد که عملکردی تحسین برانگیز داشته اند. جدا از نیمه اول، من از عملکرد نیمه دوم هم راضی هستم چون خیلی تحت فشار بودیم.

وضعیت ادن هازارد
این یک مسئله تیمی است، و بازیکن برای اینکه بازی کند، باید در فرم بسیار بسیار خوبی قرار داشته باشد. دو بازی باقی مانده و وضعیت هازارد کمی پیچیده است، اما امیدوارم او آمادگی کامل خود را تا روز پنجشنبه به دست آورد تا بتواند به تیم کمک کند چون این چیزی است که خودش می خواهد. او قوی تر می شود.

حواشی گرت بیل
همگی اینجا هستیم. دو بازی باقی مانده و همگی به هدف قهرمانی در لالیگا فکر می کنیم. چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان لالیگا دو بازی باقی مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی

دریافت 40 MB کد خبر 6086159

دیگر خبرها

  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو