Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:59:42 GMT

ثبت نام 278 هزار دانش آموز در سامانه سناد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۴۵۱

ثبت نام 278 هزار دانش آموز در سامانه سناد

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام دانش آموزان تا 31 مرداد ماه می باشد که تا کنون بیش از 278 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، ایرج بیت اللهی اظهار کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم و تمهید مقدمات به منظور بازگشایی مدارس ثبت نام دانش آموزان با شتاب بیشتری درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : تا کنون بیش از  278 هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده اند که از این تعداد، بیش از 207 دانش آموز دوره ابتدایی، بیش از  تعداد 68 هزار نفر در دوره اول متوسطه و همچنین دو هزار و 500  دانش آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت نام شده اند. 

بیت الهی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، بیان داشت: زمان بازگشایی و  چگونگی اجرا و کیفیت آموزشی مدارس مبتنی بر سیاست های وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات اتخاذ شده هماهنگ با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا می باشد که متعاقبا اعلام می گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد : اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود  در خصوص ثبت نام فرزندانشان  در فرصت باقیمانده بسیار ضروری است .

بیت الهی به نقش مؤثر خانواده ها در آموزش های مجازی  و یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی خانواده ها درپیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده موفق باشیم .

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: براساس تصمیم های اتخاذ شده و هماهنگی با ستاد ملی کرونا شرایط مختلفی برای بازگشایی مدارس و آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده تعریف شده است .

بیت اللهی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق، کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سامانه سناد ثبت نام دانش آموزان سامانه سناد آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش را ایجاد امکانات ورزشی عادلانه عنوان و اظهار کرد: این زمین فوتسال سومین چمن مصنوعی (درون مدرسه‌ای) مدارس استثنایی استان است که تحول شگرفی را در فضای ورزشی این مدرسه به همراه خواهد داشت.

ناظمی جلال گفت: این طرح ورزشی با تخصیص ۳ میلیارد ریالی از محل فصل پنجم اعتبارات معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش پرورش استان در مساحت ۵۰۰ متر برای استفاده دانش آموزان با نیازهای ویژه به بهره برداری می‌رسد تا بتوانند در فضای ایمن تر به ورزش بپردازند.

وی عنوان کرد: ۵۷ دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های مختلف تحصیلی آمادگی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، پیش حرفه‌ای و کاردانش خاص در مدرسه احیا از آموزش و پرورش استثنایی خدمات آموزشی، پرورشی توانبخشی و حمایتی دریافت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را ارزشمند و دارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: دانش آموزانی در گروه‌های معلولیت نیاز ویژه ذهنی، دارای آسیب شنوایی، چند معلولیتی، جسمی حرکتی و طیف اتیسم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

احداث زمین چمن مصنوعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

ناظمی جلال یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه جاری این زمین فوتسال در قالب طرح شهید سلیمانی وبا هدف ترویج ورزش دانش‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه گستره ورزش تنها محدود به سلامت و شادابی جسم نیست، یادآور شد: انجام فعالیت‌های منظم و مستمر ورزشی باعث کسب اعتماد به نفس، کاهش فشارهای روانی، افزایش احساس سودمندی، تقویت دقت و تمرکز دانش آموزان با نیازهای ویژه می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان تأکید کرد: از طریق تربیت بدنی دانش آموز دارای نیاز ویژه یاد می‌گیرد با افرادی که با او در ارتباط هستند روابط بهینه و مؤثری داشته باشد و به سازگاری بهتر و خودکفایی در روابط اجتماعی دست یابد.

ناظمی جلال با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش بر حوزه‌ها و ساحت‌های مختلفی به ویژه فعالیت‌های ورزشی تأکید دارد، افزود: تربیت بدنی در تمام دوره‌های تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه با فراهم آوردن زمینه سلامت دانش آموزان مورد توجه است.

کد خبر 6085445

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها