Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی جان وارستگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل نیروی انسانی در دایره های مددکاری اجتماعی کلانتری ها برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره، نیرو استخدام می کند.

وی افزود: این افراد از بین جوانان مؤمن و متخصص مرد که دارای شرایط عمومی استخدام و همچنین دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های روانشناسی (تمامی گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی)، مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی هستند، انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حداقل معدل داوطلبان نمره ۱۵ و حداکثر سن ۲۶ سال و میزان قد ۱۷۰ سانتیمتر است.

سرهنگ وارستگی بیان کرد: داوطلبان واجد شرایط می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۵۲-۰۷۴ تماس بگیرند و یا به مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی واقع در یاسوج- خیابان جمهوری- جنب بانک قوامین مراجعه کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می‌گردد در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان وبا همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا که در اجرای این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد. رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: که خودرو‌های توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت. سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همانند سابق همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • حق ویزیت خدمات روانشناسی و مشاوره اعلام شد
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳