Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با صدور احکامی ترکیب کادر تیم‌های ملی رده‌های مختلف را منصوب کرد. بر این اساس جمیل و میدیا لطف‌اله‌نسبی از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به سمت سرمربی و مربی تیم ملی تنیس روی میز رده سنی بزرگسالان کشور تعیین و منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیل لطف‌اله‌نسبی که پیش از این هم سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را عهده‌دار بود، در این سمت ابقا شد. همچنین میدیا لطف‌اله‌نسبی از مربیان جوان و خوش‌آتیه کردستانی که خودش سال‌ها عضو تیم ملی بود، به سمت مربیگری تیم ملی بزرگسالان منصوب شد.

از دیرباز تاکنون استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج قطب این رشته در کشور بوده و توانسته در طول دوران نفرات مختلفی را در رده‌های سنی به تیم ملی تقدیم کند.

کد خبر 530720 برچسب‌ها استان کردستان تنیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان تنیس تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار

فرزاد پیشکاری در نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کردستان که با حضور استاندار در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جامعه کارگری همواره در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: توسعه پایدار استان مرهون تلاش‌های قشر کارگری در سنگر‌های اقتصادی است و به گفته مقام معظم رهبری کارگران ستون اقتصادی کشور هستند.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ پرداخت و افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار انجام شده است.

پیشکاری با اشاره به انجام ۷ هزار و ۲۷۰ بازدید دوره‌ای در مدت یادشده بیان کرد: در کارگاه‌های پرخطر ۲ هزار و ۹۵۴ بازدید صورت گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تشکیل ۲۹۴ کمیته حفاظت و بهداشت کار برای حفظ امنیت و بهداشت خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸۷ حوادث کار رخ داد، گفت: این تعداد حوادث منجر به فوت ۱۵ نفر از هم استانی‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران کردستانی از عملیات "وعده صادق"
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • حضور داور کردستانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری