Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@13:32:45 GMT

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۶۰۹

فال روزانه امروز سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹

فروردین

فال روز متولدین فروردین: بايد تصميمات عاقلانه بگيريد. فرصتي است تا از معاشرت با ديگران پند بگيريد. اما سوال اين است كه يك فرورديني، به نصيحت كسي گوش مي كند؟!! ...

اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: استعدادهای زیادی دارید اما این استعدادها برای شکوفایی نیاز به تشویق دارند. فکر نکنید باید تنهایی کارها را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت ها در صورتی به دست می آیند که اجازه دهید دیگران راهنمایی تان کنند و بدانید که تنهایی به هیچ جایی نمی رسید. ...

خرداد

فال روز متولدین خرداد: شانس معمولاً‌ به شكل هاي مختلف و مبدل به سراغ شما مي آيد و شايد شبيه به دردسر ظاهر شود. سعي كنيد حتماً از اتفاقات غيرمنتظره استفاده كنيد، زيرا هر چيزي كه غير منتظره باشد تاثير مثبت تري در زندگي شما خواهد داشت. ...

تیر

فال روز متولدین تیر: همسرتان کمی مظنون است بنابراین بهتر است علاقه تان را بیشتر نشان دهید.اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید می بینید که همسرتان علت رفتار عجیب اش را برای تان عنوان می کند. ...

مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز در برخورد با همسر يا فرد مورد علاقه تان بسيار شگفت زده خواهيد شد. ممكن است يكي از شما بخواهد كه روي عقيده و يا پروژه اي كار كند، در حالي كه نفر ديگر اصلاً چنين چيزي را نمي خواهد. اين منجر به تضاد و بحث زيادي بين شما خواهد شد. اين طور كه معلوم است در حال حاضر، حل كردن اختلافات از طريق محبت غير ممكن است. پس بايد منتظر بمانيد تا مجدداً آرام شويد. ...

شهریور

فال روز متولدین شهریور: بسیار مراقب سلامتی خود هستید و امروز باید مراقب خودتان باشید.زیرا مانند همیشه پرانرژی نیستید.بهتر است غذای مقوی بخورید و خوب استراحت کنید.اگر در محل کار زیاد فعالیت کرده اید در خانه خوب استراحت کنید. ...

مهر

فال روز متولدین مهر: ایده آلیست بودن جزء نام شماست و مطمئن باشید امروز دنیا را از پنجره ای زیبا می بینید.بهترین ها ی هر چیز و هر کس را می بینید و در این زمینه موفقید.امروز روحیه ای آن چنان شاد دارید که باعث تاسف خواهد بود که همه روز را به کار کردن بگذارنید،مگر تصور شما از بهشت این نبود،پس همه چیز را کنار بگذارید و تا آنجا که می توانید لذت ببرید. ...

آبان

فال روز متولدین آبان: ستارگان احساس رضا یت و تعادل را برای تان فراهم می کنند. دیگران به نظرات فوق العاده شما اهمیت می دهند وهمه چیز در حال تغییر است. سعی کنید بیش از حد کار نکنید وبه احتیاجات بدن تان نیز توجه کنید وبه موقع استراحت کنید. ...

آذر

فال روز متولدین آذر: درباره ارتباطتان خيلي مطمئن تريد و تصوير بسيار واضح تري از اين كه از اين ارتباطات چه انتظاري داريد خواهيد داشت، مدتي است كه با موفقيت كامل داشته ايد و يا با شكست بزرگ روبرو شده ايد ولي حالا آماده ايد كه به يك شراكت خاص شروع جديدي بدهيد. اين نيازمند بده بستان از هر دو طرف است ولي حالا شما خواهان 50 درصد مايه گذاشتن از طرف خودتان هستيد و تشخيص مي دهيد كه مصالحه علامت قدرت است و نه ضعف. ...

دی

فال روز متولدین دی: امروز همه در كنار شما هستند، زيرا در حال درخشش هستيد. هر نوع مشاجره و بحثي كه پيش آمده است، برطرف مي شود .از اين كه صورت هاي جديدي را ملاقات كنيد، خيلي خوشحال مي شويد و فرصت ها نزديك تر از آن هستند  كه تصور مي كنيد....

بهمن

فال روز متولدین بهمن: موضوعی که زمانی به نظر شما ایده خوبی بود اکنون جذابیت کمتری پیدا می کند . پیش از آنکه کاملاً‌ نظرتان را عوض کنید از خودتان بپرسید که آیا لجباز و خودسرانه عمل نمی کنید ؟! گاهی اوقات مسائل را دوباره ارزیابی کنید و از این که چه چیز را می خواهید مطمئن شوید زیرا زمانی  که عهدی بستید موظف هستید که به آن احترام بگذارید. ...

اسفند

فال روز متولدین اسفند: ستارگان یک نمایش عاشقانه بالای نمودار روزهای آینده شما دارند که اگر در جستجوی ماجراهای عاشقانه هستید این تابش شگفت آوری می شود. اگر می خواهید بتوانید تا حد امکان تحمل کنید تاچارید فعالیت های مهیج را به تعویق بیندازید. ...

 

مخاطب گرامی، فالگیری و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.   منبع: jasjoo.com

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فال روزانه فال امروز سبک زندگی پارسی خبر فال فال روز متولدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آن‌ها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: «حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است. 

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ منطقه خوش آب و هوا باشد. شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید. در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد. نگرانی نداشته باشید.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت. از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مهر

از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می‌کنید. یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

از صحبت‌ها و حرف‌های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می‌شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

از صحبت‌ها و حرف‌های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می‌شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

فال ابجد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه‌ای در باره شخص شما می‌شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳