Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلابن به نقل از فارس، حسن قاسمپور رئیس اداره شیلات آستانه‌اشرفیه با اشاره به رهاسازی بیش از ۳۰۰ هزار قطعه از انواع ماهیان خاویاری در این شهرستان در شرق استان گیلان افزود: از ۲۴ خردادماه رهاسازی این تعداد بچه‌ماهی توسط مرکز ذخایر ماهیان خاویاری شهید بهشتی آغازشده است.

وی با تأکید بر اینکه انواع ماهیان خاویاری در شهرستان آستانه‌اشرفیه رهاسازی شده، گفت: یک‌هزار و ۶۴۱ قطعه قره‌برون، ۱۸۴ هزار و ۸۹۱ قطعه شیپ، ۹۳ هزار و ۸۸۰ قطعه ازون‌برون از انواع بچه ماهیان خاویاری رهاسازی‌شده در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌ اداره شیلات شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه باید از هرگونه صید غیرمجاز در دریای خزر جلوگیری شود، تصریح کرد: باید برای حفظ ذخایر دریایی از همه امکانات و تمهیدات استفاده کرد که مهم‌ترین آن جلوگیری از آلودگی رودخانه‌های گیلان، جلوگیری از هر گونه صید غیرمجاز و مشارکت ساحل‌نشینان و صیادان برای صید است.

قاسمپور ماهیان خاویاری را به مروارید سیاه تشبیه کرد و گفت: ماهیان خاویاری در دنیا به ۲۷ گونه تقسیم‌شده و به‌واسطه ارزشمندی تخم آن به مروارید سیاه در جهان معروف است.

کد خبر 530730 برچسب‌ها استان گیلان شیلات خاویار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان شیلات خاویار ماهیان خاویاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه رهاسازی آب سد مهاباد به طرف دریاچه ارومیه

مرحله دوم رهاسازی آب سد مهاباد بطرف دریاچه ارومیه از دو روز قبل آغاز شده است.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • هشدار مهم دامپزشکی درباره ماهی قرمز
  • فیلم/ لحظه رهاسازی آب سد مهاباد به طرف دریاچه ارومیه
  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۷ هزار تن میگوی پرورشی در سال جدید
  • صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد