Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:38:56 GMT

نرخ برابری ارزهای عمده امروز ۲۴ تیر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۷۶۶

نرخ برابری ارزهای عمده امروز ۲۴ تیر

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز _سه‌شنبه ۲۴ خرداد _ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرخ برابری ارزهای عمده یکی از پارامترهای اقتصادی است که می‌تواند میزان صادرات و واردات کشورها را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل گاه دولت‌ها با اعمال سیاست‌های پولی، سعی در کنترل یا تغییر ارزش پول خود در برابر دیگر ارزها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ برابری ارزهای عمده در بازار جهانی امروز _سه‌شنبه ۲۴ خرداد _ به شرح زیر است:

نرخ برابری ارزهای عمده

نرخ ارز

برابری

تغییرات (درصد)

یورو به دلار

۱.۱۳۴۱

۰.۰۳

پوند به دلار

۱.۲۵۵۱ ۰.۰۳

دلار آمریکا به ین ژاپن

۱۰۷.۱۹ ۰.۰۹

دلار آمریکا به فرانک سوئیس

۰.۹۴۱۹ ۰.۰۳

دلار آمریکا به یوآن چین

۷.۰۱۰۴ ۰.۱۹

شاخص دلار

۹۶.۵۲۸ ۰.۱۳

شاخص یورو

۱۰۲.۴۴ ۰.۰۱

www.imna.ir

*نرخ‌های برابری فوق، از تقسیم ارزش لحظه‌ای دو نماد موجود در هر ردیف به دست آمده‌اند. در واقع در جدول بالا، ارزش واحد پول اول بر حسب واحد پول دوم بیان شده است.

کد خبر 433588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نرخ برابری ارزهای عمده ارزهای عمده پوند شاخص دلار شاخص یورو دلار آمریکا یوآن یوآن چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نرخ برابری ارزهای عمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، فریدالدین نصریوف در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به توسعه ارتباط ازبکستان با جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، بیان کرد: ارتباط تجاری، اقتصادی، سیاسی و سرمایه‌گذاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان روز به روز در حال توسعه است.

وی با اشاره به دیدار رئیس جمهوری ایران و ازبکستان، گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار با رئیس جمهور ازبکستان بر گسترش همکاری‌ها، مشارکت فعالان بخش خصوصی و افزایش تعاملات اقتصادی دو کشور تاکید کردند.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران از افزایش حجم مبادلات تجاری ایران با ازبکستان خبر داد و افزود: حجم مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان سال گذشته به ۵۰۰ میلیون دلار رسید که پیش‌بینی می‌شود با افزایش حجم مبادلات، امسال به یک میلیارد دلار افزایش یابد.

وی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو را فرصت مهمی در توسعه مبادلات تجاری نام برد و گفت: هدف از سفر به استان بوشهر توسعه روابط اقتصادی و تجاری ازبکستان با این استان است.

نصریوف با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی و تجاری با استان بوشهر در دستور کار قرار دارد، گفت: اکنون میزان مبادلات تجاری ازبکستان با کشور‌های افغانستان یک میلیارد، روسیه ۱۰ میلیارد و چین ۱۰ میلیارد دلار است.

دیگر خبرها

  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات