Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:33:32 GMT

پاناکوتای گیلاس + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۷۸۱

پاناکوتای گیلاس + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه پاناکوتای گیلاس را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس تا فصل گیلاس هست حتما این دسر را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مواد لازم:

شیر دو لیوان / خامه صبحانه ۱ پاکت
پودر ژلاتین ۲ ق س / شکر نصف پیمانه
گیلاس پوره شده ۱ لیوان /وانیل نوک ق چ
آب سرد یک سوم پیمانه

طرز تهیه:

پودر ژلاتین رو به آب سرد اضافه میکنیم و هم میزنیم بعد روی بخار کتری قرار می‌دهیم تا شفاف شود، شیر و شکر را روی حرارت قرار میدهیم در حدی که گرم شود و شکر حل شود، حالا خامه را اضافه کرده و خوب هم میزنیم تا یکدست شود، وانیل و پوره گیلاس رو هم اضافه میکنیم، آخر سر پودر ژلاتین رو اضافه کرده و خوب هم میزنیم، قالب رو کمی چرب کنید و مواد دسر رو توی قالب میریزیم، قالب رو به مدت چهار الی پنج ساعت توی یخچال قرار می‌دهیم تا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از خورش تره و کابلی پلو تا سبزه فسنجون و پیتزا پاکتی + تصاویر

برای جدا کردن از قالب پنج دقیقه در محیط قرار دهید بعد اطراف قالب را جدا میکنیم و توی ظرف مورد نظر بر میگردونیم...

اگه رنگ گیلاس‌ها تیره نبود میتونید از یک قطره رنگ قرمز خوراکی هم استفاده کنید.

منبع: آشپزباشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه داری آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران

در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی شهر تهران قرار است آسیب‌های از جمله متکدیان، معتادین متجاهر، جمع‌آوری پسماند خشک غیر مجاز و دستفروشان ساماندهی شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی شهر تهران این بار در منطقه 7 با حضور سید محمد فیاض؛ مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران ، عبدالمجید رحمانی؛ دبیر مرکز رصد پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، شهردارمنطقه 7 برگزار شد.

در ابتدای جلسه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 ضمن تاکید بر اینکه طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با همه توان در منطقه 7 در حال اجراست به  ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرا شده در این منطقه پرداخت و گفت: شناسایی کلونی‌ها و پاتوق‌های تجمیع افراد جامعه هدف، تامین گشت حامی شهر و اتوبوس، ناامن سازی معابر و چهارراه‌ها، از حیث حضور و فعالیت افراد جامعه هدف، اجرای طرح ساماندهی کلونی‌ها و پاتوق‌های ویژه شهر تهران توسط واحد گشت فوریت‌های اجتماعی سازمان، مراقبت دائمی از نقاط آسیب نواحی به منظور صیانت از معابر، میادین و کلونی‌های پاکسازی شده، بهسازی فضاهای بی دفاع شهری و پاتوق‌های تجمیع مددجویان جامعه هدف، شناسایی زباله‌گردها و محل دپوی ضایعات، شناسایی مراکز غیرمجاز و فروش ضایعات تنها بخشی از اقدامات منطقه در فرآیند اجرایی شناسایی بود.

در ادامه سید محمد فیاض؛ مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران ضمن تشریح روند وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی افزود: این طرح باید در سه قالب گشت مشترک شهربان و نواحی، گشت پسماند و گشت آسیب‌های اجتماعی در مناطق اجرا شود.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه گشت شناسایی و مستندسازی، اطلاع به گشت‌های اجرایی ذیربط، ضبط و تحویل بار به ایستگاه‌های میانی از وظایف گشت مشترک شهربان و نواحی و همچنین جمع‌آوری و مستندسازی ضبط و تحویل بار به ایستگاه میانی، ارجاع عوامل به گشت‌های آسیب و توقیف و برخورد قضایی و انتظامی از وظایف گشت پسماند خواهد بود، گفت: اجرای مراحل جمع‌آوری زباله‌گردها و خودروهای غیر مجاز در چهارگام انجام می‌پذیرد.

فیاض افزود: در گام اول توسط شهردار ناحیه محل‌های غیرمجاز دپوی پسماند در محدوده ناحیه شناسایی و پس از انجام مستندسازی، مراتب جهت اخذ حکم قضایی به شهردار منطقه ارسال می‌شود، سپس در گام دوم باید با راه‌اندازی گشت حریم‌بان در هر ناحیه و در دو شیفت کاری جهت مشارکت در طرح و انجام گشت‌زنی و جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی درباره محل‌های حضور زباله‌گردها و خودروهای غیرمجاز به واحدهای گشت پسماند صورت می‌پذیرد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه راه‌اندازی 25 واحد گشت پسماند در دو شیفت با همراهی ضابطین قضایی یگان حفاظت توسط سازمان مدیریت پسماند جهت جمع‌آوری زباله‌گردها و توقیف خودروهای غیرمجاز حمل پسماند بر اساس احکام مطرح شده در گام سوم در صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با تشریح گام چهارم این طرح تأکید کرد؛ در صورت اثبات و احراز وابستگی عوامل زباله‌گرد و خودروی غیرمجاز حمل پسماند با پیمانکار طرف قرارداد با مجموعه شهرداری، در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلف انجام خواهد شد.

ماموریتی برای ساماندهی دستفروشان در مترو نداریم

در ادامه عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران به تشریح چگونگی راه‌اندازی طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت رسیدگی و کاهش مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی سازمان‌ها و نهادهای ذیربط هستیم.

رحمانی با اشاره به اینکه به منظور ساماندهی بصری شهر تهران در بحث متکدیان، معتادین متجاهر، جمع‌آوری پسماند خشک غیر مجاز و دستفروشان، در یک اقدام اصولی، باید چهره پایتخت اصلاح شود، افزود: طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی زمانی در شهر تهران به نتیجه مطلوب و دلخواه خواهد رسید که حمایت و همراهی تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متوالی را به دنبال داشته باشد.

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهر تهران خاطرنشان کرد: از مجموعه کارهایی که در این طرح دنبال می‌شود؛ بحث ساماندهی مشاغل و زباله‌گردها با معاونت خدمات شهری است. بحث متکدیان، معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان و ساماندهی بی‌خانمان‌ها هم با سازمان خدمات اجتماعی است که ذیل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید کار را دنبال کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • این میوه از صدتا کدئین بهتر است
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • اثربخشی بهتر از کدئین با این میوه فصل
  • ◄ وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟