Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:12:43 GMT

شکارچی غیرمجاز در آبدانان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۸۱۸

شکارچی غیرمجاز در آبدانان دستگیر شد

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی و دستگیری شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد سلیمی‌زاد " اظهار کرد: مأموران بخش انتظامی مورموری از توابع شهرستان پس از گشت و کنترل در سطح حوزه استحفاظی یک خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی پس از بازرسی خودرو ۵ پرنده تیهو غیرمجاز را کشف کردند،افزود: متهم پس از تشکیل پرونده ،جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خاطر نشان کرد:شکار و صید پرندگان وحیوانات بدون مجوز قانونی ،جرم محسوب شده و طبق قوانین، مجازاتی برای این افراد تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبدانان شکارچی غیرمجاز کبک و تیهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مواد غذایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر به ایسنا گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق که فاقد هرگونه فاکتور خرید و مجوز حمل بود کشف کردند.

سرهنگ مشهدی با اشاره به معرفی یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی، افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • جسد مرد مفقودشده در ارتفاعات دینارکوه کشف شد
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد