Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:20:57 GMT

فضای جمعی زاهد گیلانی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۸۲۶

فضای جمعی زاهد گیلانی افتتاح شد

فضای جمعی زاهد گیلانی با مساحت ۴۵۰ متر مربع در مراسمی با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ طی مراسمی با حضور محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران،کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 و سایر مسئولان برگزارشد، فضای جمعی زاهد گیلانی با مساحت 450 متر مربع و کاربری فضای سبز و تفریحی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای جمعی زاهد گیلانی یکی از پروژه‌های بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران است که با هدف ساماندهی فضای رها شده، بی‌دفاع و ناامن شهری و ارتقاء کیفیت زندگی و تأمین سرانه خدماتی مورد نیاز ساکنان محله زاهد گیلانی در منطقه 13 احداث شد تا علاوه بر تأمین فضای سبز مورد نیاز در این محدوده، به عنوان مکانی برای برقراری تعاملات اجتماعی و ایجاد حس همدلی میان ساکنان مورد استفاده قرار گیرد. 

در ادامه این مراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی نوسازی 15 پلاک تجمیعی در محله اسدی منطقه 13 نیز به عنوان طرح الگوسازی معماری مسکونی در بافت فرسوده به زمین نشست.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه پروژه تجمیع 15 پلاک محله اسدی به عنوان یکی از پروژههای پیشتاز در سازمان نوسازی شهر تهران شناخته میشود، خاطرنشان کرد: سکونت تعداد 15 خانوار در پلاکهای 30 الی 40 متری، یکی از چالشهای اصلی این پروژه محسوب میشد که در نهایت پس از کسب رضایت مالکان، حل مشکلات ثبتی، حقوقی و ورثهای املاک و رفع سایر موانع و مشکلات اجرایی، وارد فاز اجرایی شد.

علی اکبری از ساکنان پلاکهای مذکور که به دلیل حس تعلق خاطر به محله در فعالیتهای مشارکتی به منظور تحقق این پروژه اقدامات مفیدی را به انجام رساند، پیگیریهای مستمر دفتر توسعه محلهای و همچنین همکاری شهرداری منطقه 13 و معاونت معماری و شهرسازی این منطقه که نقش مهمی در کاهش زمان صدور دستور نقشه و سایر مراتب اداری، افزایش رضایت مالکین این پروژه و تسریع در فرآیند پرداخت ودیعه توسط سرمایهگذار و تخلیه این واحدها به منظور آغاز عملیات تخریب و نوسازی ایفا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از سه پروژه بهسازی خرد مقیاس مشارکتی که پیشتر در محله صفا در منطقه 13 به بهره برداری رسیده بود، شامل پاتوق محله قنات (با مساحت 400 مترمربع و کاربری فضای سبز- خدماتی)، جداره سازی کوچه عابدینی (به متراژ 400 متر طول با کاربری زیباسازی و هویت بخشی) و همچنین پاتوق کوچه حلیمی (با مساحت 140 مترمربع و کاربری فضای سبز-تفریحی) بازدید به عمل آورده شد.

بهسازی گذر تاریخی "میرزا محمود وزیر" در عودلاجان

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران بیشتر بخوانید... نوسازی ۴۵ درصد از بافت فرسوده تهران/بی‌نتیجه ماندن اجرای تعهدات دولتی ضوابط فعلی نوسازی بافت فرسوده کافی نیست/سکونت بیش از یک میلیون تهرانی در بافت فرسوده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان نوسازی شهر تهران بافت فرسوده فضای سبز منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۵ گفت:دومین خانه شهید در ۳طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی افتتاح شد.

محمد شیری افزود: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و‌جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان