Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ایتالیایی خبر داد باشگاه زنیت روسیه برای فروش مهاجم ایرانی اش تخفیف نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبر احتمال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ به ایتالیا از ماه های گذشته مطرح می شود. ناپولی، لاتزیو و میلان بنا به گزارش رسانه های ایتالیا مشتریان ستاره ایرانی هستند.

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا امروز بار دیگر به این موضوع پرداخت و نوشت: میلان و ناپولی به دنبال جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه روسی برای فروش این بازیکن 30 میلیون یورو درخواست کرده و تخفیف نمی دهد چون نیاز به فروش این بازیکن خود ندارد.

آزمون در این فصل از لیگ روسیه 14 گل تا اینجای فصل به ثمر رسانده و در رده سوم جدول برترین گلزنان روسیه قرار دارد. قهرمانی زنیت در این فصل از لیگ روسیه هفته گذشته مسجل شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه ایتالیا سردار آزمون زنیت میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

کد خبر 6084542

دیگر خبرها

  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • لبریز شدن خشم ایتالیایی‌ها از جنگ غزه | ببینید