Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: شخصی که در هفده سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود، پس از آزادی، اولین حقوقش را جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء نمود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: شخصی که در هفده سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود، پس از آزادی، اولین حقوقش را جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منوچهر رحمانی اظهار داشت: برخی از زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند که با کمک ستاد دیه آزاد می‌شوند، تحت تأثیر یاری انساندوستانه نیکوکاران، خودشان نیز به این جمع می‌پیوندند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران بیان داشت: عباس که شب چهارشنبه سوری دو سال قبل، با انفجار نارنجک دست ساز موجب مرگ نوجوان هم سن و سال محلشان شده، به دلیل عجز خانواده اش از پرداخت دیه، در ۱۷ سالگی وارد کانون اصلاح و تربیت گردیده بود.

وی افزود: خرداد ماه سال گذشته، عباس که دانش آموز بود، در مدرسه کانون اصلاح و تربیت امتحانات خود را سپری کرده، در انتظار آینده نامعلوم خود بود که تلاش مددکاران ستاد دیه استان تهران به ثمر نشست و نیکوکاران مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان به خانواده داغداری که نوجوانشان را در این حادثه از دست داده بودند، پرداخت نمودند تا لبخند آزادی بر چهره عباس و خانواده اش نقش ببندد.

رحمانی تصریح کرد: بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که ناخواسته درگیر حادثه‌ای شده و در گرفتاری راه نجاتی ندارند. این افراد مجرم و بزهکار نبوده، تنها بر اثر سهل انگاری مرتکب جرم غیرعمد شده اند.

او همچنین گفت: از دیدگاه روانشناسی افرادی که کمک کردن به دیگران را یکی از دغدغه‌های اصلی خود می‌بینند، به بالاترین جایگاه انسانی رسیده اند. عباس نیز که در پرونده اش، از خودگذشتگی نیکوکاران را دیده بود، پس از آزادی توانست دوره متوسطه را به پایان رسانده، با ورود به بازار کار اولین حقوقش را برای نجات نیازمند دیگری اختصاص داد تا همان لبخند را به وی و خانواده اش اهداء نماید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران ادامه داد: عباس اکنون به جمع نیکوکاران تهران پیوسته است. در امر کمک به دیگران، آن چه مهم است نیت الهی نیکوکاران بوده که هر چه در توان داشته، در راه رضای خداوند می‌بخشد و مبلغ آن حتی اگر کم هم باشد، قطراتی است که به دریای احسان متصل می‌شود و گره گشای مشکلات دیگران خواهد بود.

او در پایان گفت: تمام کمک‌ها چه کم و چه زیاد برای ستاد دیه ارزشمند است. برخی عزیزان در طول سال به صورت مستمر با این ستاد همکاری می‌نمایند و زمینه آزادی مددجویان نیازمند جرایم غیرعمد فراهم می‌گردد که جای تقدیر و تشکر از همه این عزیزان دارد.

این خبر می‌افزاید: شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشد و در صورت تمایل نیکوکاران می‌توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هدیه ستاد دیه جرایم غیرعمد استان تهران مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اولین حقوقش جرایم غیرعمد غیرعمد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی