Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:33:46 GMT

رشد ۱۱۷ درصدی اشتغال‌زایی در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۲۵۴

رشد ۱۱۷ درصدی اشتغال‌زایی در میاندوآب

بخشی گفت: در سه ماهه نخست امسال، به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان میاندوآب، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی هزینه شده است.

«رسول بخشی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در سه ماهه نخست امسال، در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان میاندوآب، بیش از ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد میاندوآب ادامه داد: این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی جهت  ایجاد 39 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میاندوآب هزینه  شده است.  

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان اشتغال‌زایی سه ماهه نخست در میاندوآب نسبت به زمان مشابه سال گذشته 117 درصد رشد داشته است، عنوان کرد:  در سه ماهه نخست امسال 10 مسکن مددجویی با 480 میلیون تومان تسهیلات در میاندوآب احداث و تحویل مددجویان این شهرستان شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار میاندوآب در سه ماهه نخست امسال بیش از 102 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش پرداخت زکات در میاندوآب، بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه نخست امسال بیش از 207 میلیون تومان زکات جمع‌آوری کرده‌ است.

رییس کمیته امداد میاندوآب اظهار  کرد: هم‌اکنون 695 نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد میاندوآب بوده   که 280 نفر از این تعداد را ایتام و 415 نفر را  نیز فرزندان محسنین می دهند.

وی  تاکید کرد: هم‌اکنون چهار ‌هزار و 782 حامی با کمیته امداد میاندوآب همکاری داشته و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان را عهده دار هستند.

بخشی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال 480 نفر از نیازمندان این شهرستان  در قالب 161 خانواده، تحت  حمایت کمیته امداد میاندوآب قرار گرفته و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.  

وی اظهار کرد: افزایش در آمد های محلی و مردمی و گسترش جذب مشارکتهای مردمی از روشهای نوین و الکترونیکی ، گسترش شبکه نیکوکاری با ایجاد مراکز و واحد های نیکوکاری جدید، ساخت مسکن مددجویی با اولویت مناطق روستایی و افزایش کمی و کیفی طرحهای خود کفایی و خود اشتغالی  از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد میاندوآب تا پایان سال جاری است.

رییس کمیته امداد میاندوآب با اشاره به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، گفت: هم‌اکنون ۵ هزار و 195 خانوار برابر با 15 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد میاندوآب  هستند که جمعیت تحت حمایت این نهاد نسبت به زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی ارومیه اشتغالزایی آذربایجان غربی حمایت کمیته امداد میاندوآب تحت حمایت کمیته امداد سه ماهه نخست امسال میلیون تومان اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به سیاست و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زا و زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های اقتصادی زمینه استقلال مالی خانواده‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی آنها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدن به مرز خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات خودکفایی است و در صورتی که درآمد ماهانه خانوار برابر حقوق ماهانه تعیین شده قانون کار باشد، خانوار زیرپوشش به مرز خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل (ره) زیربنای خودکفایی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش را توانمندسازی فکری و فرهنگی اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.
حسین‌نژاد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش از سوی دیگر شاهد استمرار ورودی و پذیرش خانواده‌های جدید در کمیته امداد امام خمینی استان هستیم.
وی تصریح کرد: طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در هیچ شرایطی مانع از بهره‌مندی خانواده‌های فقیر و کم‌توان مالی از حمایت‌های این نهاد مقدس نیست.

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲