Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد یک هزار ۸۰۰ هسته همیار کرونا در استان تشکیل شده است، گفت: این هسته‌های همیار مردمی کمک شایانی به ستاد استانی مدیریت کرونا در زنجان ارائه کرده‌اند. استودیوی سلامت نیز در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی در خصوص کرونا نقش مؤثری داشته است. تاریخ انتشار: 09:42 - 24 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۳۹۶ فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند مدیریت بیماری کرونا در استان زنجان اظهار داشت: شیوع گسترده کرونا استان زنجان را نیز درگیر کرده است، در زنجان ۲ طرح تست‌گیری گسترده کرونا و  سرولوژی به‌صورت پایلوت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تعداد افراد بستری به یک هزار مورد رسیده بود که چند روز است به ۶۰۰ نفر کاهش یافته است و وضعیت شیوع بیماری هم‌اکنون به یک حالت ثابت رسیده است.   استاندار زنجان با بیان اینکه برای مقابله با کرونا هسته‌های همیار با کرونا تشکیل داده‌ایم، اظهارداشت: در روستا‌ها، دهیار و اعضای شورا  هسته همیار مبارز با کرونا را تشکیل می دهند. البته  در اصناف و تمام ادارات و بانک‌ها نیز هسته های همیار کرونا تشکیل داده‌ایم.   حقیقی خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار ۸۰۰ هسته همیار کرونا در استان زنجان تشکیل شده است که هم نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده و هم اطلاع‌رسانی می‌کنند و در ذیل آن‌ها یک سیستم اداری نظارت از شهرستان‌ها تا استان‌ها داریم و بر اساس اطلاعاتی که از آن‌ها دریافت می‌کنیم، اقدامات لازم جهت مبارزه با شیوع کرونا را  انجام می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: این هسته‌های همیار مردمی کمک شایانی به ستاد استانی مدیریت کرونا در زنجان ارائه کرده‌اند. استودیوی سلامت نیز در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی در خصوص کرونا نقش مؤثری داشته است. این برنامه از نخستین روز‌های شیوع کرونا در استان آغاز شده است و هر روز ۴۰ دقیقه پخش می‌شود.     بیشتر بخوانید:  تست‌گیری گسترده کرونا از ۷ فروردین در استان زنجان آغاز شده است

 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی کرونا کرونا در استان هسته های همیار استان زنجان همیار کرونا هسته همیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک و به میزبانی باغ کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران، دانش‌آموزان از نظر آموزشی، مهارتی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفتند و از نفرات برگزیده در آیین اختتامیه این لیگ در روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح و همزمان با هفته گرامیداشت زمین پاک در باغ کتاب تقدیر می‌شود.

 این لیگ با هدف آشنایی کودکان با محیط زیست، انس و علاقه با طبیعت و حفظ آن و یکپارچگى آموزش درباره محیط زیست شهرى و توجه به این حوزه، در بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی و مدرسه مناطق مختلف شهرداری تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • مرغ در بازار امروز چند؟
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت
  • کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • استان زنجان از لحاظ تعداد مراکز فرهنگی کمبودی ندارد
  • اجرای طرح «همیاران طبیعت» در لرستان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند