Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شاهویسی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اهالی روستای کوخان با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بانه تماس گرفته و درخواست کمک از نیروهای اورژانس برای انتقال این خانم به بیمارستان کرد.

وی با اشاره به وضعیت جسمی و وزن سنگین این بیمار افزود: بدلیل وزن زیاد، امکان انتقال بیمار با خودروی مرکز فوریت‌های پزشکی وجود نداشت لذا  از آتش نشانی درخواست کمک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهویسی تاکید کرد: قبل از انتقال بیمار ۳۵ ساله به بیمارستان احیای قلب در محل توسط تکنسین های اورژانس انجام شد اما با توجه اینکه بیمار از چربی خون بالا، تنگی نفس و مشکلات قلبی رنج می‌برد، احیای قلب با موفقیت انجام نشد و این خانم فوت کرد.

وی با اشاره به لزوم انجام مراحل قانونی در تایید فوت این بیمار ۳۵۰ کیلوگرمی یادآور شد: این فرد توسط آتش نشانان با خودروهای آتش نشانی به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل و فرآیند تایید مرگ از سوی پزشکی قانونی در این بیمارستان انجام شد.

شاویسی اضافه کرد: بدلیل اینکه امکان نگهداری جسد زن سنگین وزن در سردخانه بیمارستان نبود پس از انجام مراحل قانونی جسد برای خاکسپاری تحویل عوامل شهرداری بانه شد.

روستای کوخان در ۲۵ کیلومتری بانه و در بخش نمشیر واقع شده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، طرحی که عمران و زیباسازی محیط روستاها را به دنبال داشته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بانه با توجه به نقش ارائه خدمات و تامین زیرساختهای توسعه ای، بنیاد مسکن شهرستان عملیات سنگ فرش، دیوارچینی و آسفالت را در سال گذشته در 23 روستای شهرستان اجرایی نموده است و این مهم نقش خوبی در توسعه روستا ها و ماندگاری روستاییان در روستاها داشته است.

بختیار خدری در ادامه افزود با توجه به اجرای طرح هادی توسط این بنیاد و از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1403 شاهد اجرای این طرح در 27 روستا خواهیم بود.

روستای پیاوین یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان بانه می باشد که اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی و با هدف حفظ بافت با ارزش آن توانسته نقش خوبی در جذب گردشگر داشته باشد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید