Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@05:52:09 GMT

جاده هراز تا پایان امشب مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۳۶۵

جاده هراز تا پایان امشب مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام روز سه‌شنبه مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل ‌و نقل جاده‌ای، اکنون تردد در جاده‌های شمالی کشور روان است.   آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین درآزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک و حدفاصل گرمدره تا وردآورد خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترافیک سنگینی نیز در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان گزارش شده است.    مهمترین عملیات کارگاه جاده ای نیز در محور هراز، محدوده تونل زیارباغ (کیلومتر ۹۵)، واقع در استان مازندران انجام می شود.   بدین ترتیب این جاده از تاریخ ۲۳ تا ۲۴ تیرماه (به مدت ۲ شب) از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جاده هراز مسدود شدن جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود شد
  • جاده هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی