Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:11:20 GMT

استعفای سرمربی داماش از هدایت این تیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۳۷۲

استعفای سرمربی داماش از هدایت این تیم

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مازیار ربیعی فرد، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان  پس از تساوی یک بر یک داماش برابر فجرسپاسی شیراز گفت: برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید این از شانس بد من باشد، چون بچه‌ها زحمت خود را کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: بچه‌های تیم من واقعا با شرف هستند که با ۵ تا ۱۵ درصد دریافتی این طور زحمت می‌کشند. من در ۲ هفته اخیر و در غیاب مدیریت به هر شکل در کنار تیم بودم.

سرمربی داماش گیلان گفت: من در اینجا از مدیریت باشگاه و تماشاگر واقعی داماش تشکر می‌کنم و استعفا خود و قطع همکاری با داماش را اعلام می‌کنم.

ربیعی فرد با بیان اینکه برای داماش و سرمربی آینده تیم آرزوی سلامتی و توفیق دارم ، افزود: ۵ بازی باقی مانده است و این تیم قطعا در لیگ دسته اول  خواهد ماند، اما شاید مشکل تیم من باشم که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود و با رفتنم این مشکل حل شود.

او گفت: داماش تیم بزرگی است و از طرفداران واقعی داماش ممنون هستم که تحملم کردند.

سرمربی داماش در ادامه در پاسخ به این سوال که در آستانه شهرآورد هفته آینده رشت این تصمیم غیرمنتظره است ، افزود: تصمیم من فنی نیست و از تیم به خاطر ایجاد موقعیت هایش راضی هستم، اما متاسفانه برخی‌ها معنای محبت را متوجه نمی‌شوند و از این بابت من فکر می‌کنم که اگر از تیم بروم راحت‌تر هستم. شاید با رفتن من مشکلات تیم حل شود.

ربیعی فرد تصریح کرد: این تصمیم خودم است و در ادامه هم به عنوان یک طرفدار هر کمکی که از دستم بر بیاید برای داماش انجام خواهم داد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!