Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری از برگزاری کلاس های آموزشی شاهنامه خوانی ویژه اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کلاس های آموزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در نظر دارد تا با توجه به وجود استعدادهای درخشان در شاهنامه خوانی و علاقه زیاد جوانان به این رشته در استان کلاس های آموزشی را به صورت مجازی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کلاس های مجازی شاهنامه خوانی در راستای طرح «تابستانه فهما» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: کلاس های مجازی شاهنامه خوانی با دعوت از «مهرپویای صفار» یکی از اساتید برجسته استانی و در راستای شبستان فرهنگ و رواق کتاب برگزار می شود.

 

مظاهری گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری می توانند از تخفیفات ویژه این دوره آموزشی استفاده کنند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان می توانند تعداد اعضای ثبت نام شده خود کانون را تا پایان تیرماه از طریق پیام رسان وات ساپ به شماره 9158595512 ارسال کنند.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهنامه خوانی کانون های مساجد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری ستاد هماهنگی کانون کانون های فرهنگی هنری شاهنامه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نشست صمیمی با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان داشتند، در این نشست استاندار همدان ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر نیروهای سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز گفت: این حمله نظامی به دشمنان نظام نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی می‌کند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

قاسمی فرزاد افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در غنی سازی و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه بویژه در میان نسل جوان اثرگذار باشند.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می‌دهند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاه‌های متولی باید امکانات خود را از جمله سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا جهت غنی ساز ی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های متنوعی را فرا بگیرند.

حجت الاسلام علی عزیزی، در ادامه این نشست به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تأمین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه‌های مسجد کشوری را در همدان برگزار می‌کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، از استاندار همدان درخواست کرد تا با حمایت ایشان، نهادهای مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش امکانات خود را در جهت غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

کد خبر 6079579

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری