Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در حساب کاربری خود در توییتر در رابطه با سند همکاری 25 ساله ایران و چین نوشت: «چین با ایران شریک شده است تا به انزوای جهانی ایران پایان دهد. این همکاری، حضور چین در قسمت های بانکی، مخابرات، بنادر، خطوط ریلی و پروژه‌های دیگر را بسیار گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

اخبار مرتبط خشم نیکی هیلی از قرارداد ایران با چین هاشمی طباء: جوسازی علیه سند همکاری 25 ساله بی مورد است / باید با کشورها رابطه داشته باشیم نیکی هیلی جای پنس را می گیرد؟ افشاگری نیکی هیلی در مورد ریشه اختلاف ها در دولت آمریکا افشای مقاومت مقامات وقت دولت ترامپ علیه ترامپ

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا نیکی هیلی همکاری ایران و چین سند همکاری 25 ساله سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله

حسین وفایی با شکست حریف ۱۷ ساله به مرحله یک‌هشتم نهایی اسنوکر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به سیتی: پایان کار معمار قهرمانی‌ها
  • پایان سفر فشرده امیرعبداللهیان به نیویورک؛ ارسال هشدارهای متعدد از خاک آمریکا به اسرائیل
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • عملیات وعده صادق آمریکا را آچمز کرد؛ پایان افسانه گنبد آهنین اسرائیل
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است