Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵ مورد مثبت اعلام شد. جمع کل بیماران مثبت آزمایشگاهی کرونا در استان به ۹ هزار ۵۳۵ مورد رسیده است. ۳۰۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و از این تعداد ۱۶۵ نفر بیمار مثبت آزمایشگاهی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره گفت: همچنان در موج اول شیوع هستیم و بروز موج‌های بعدی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای بحران کرونا تاکنون ۳۴۵  نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست داده. اند. مردم استان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مورد تأکید شبکه بهداشت و درمان است.

سیدمحمد هاشمی شهری خاطرنشان کرد: تلاش داریم دقت و نظارت مستمر بر تهیه اقلام حفاظت فردی استاندارد و حفظ ذخیره انبارها جهت آمادگی برای فصل پائیز رعایت شود. روال موجود در زمینه تهیه اقلام دارویی تمام گروه‌ها و بیماران به خصوص بیماران کرونا مثبت، با توجه به وضعیت موجود و  پروتکل‌های درمانی باید حفظ شود تا ارائه خدمات به بیماران با همین روند ادامه یابد.

فیلم | گلایه مردم لرستان از برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا

وی گفت: با توجه به نیازسنجی مستمر صورت گرفته، خرید اقلام داروئی و حفاظت فردی به طور مستمر و مداوم صورت انجام شود. خوشبختانه در حال حاضر برای تامین داروهای مربوط به بیماران کرونا مثبت، مشکلی نداریم. امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در جامعه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: تا رسیدن استان به نقطه ثبات در زمینه کرونا فاصله داریم. در حال حاضر در موج نخست همه‌گیری در سیستان و بلوچستان قرار داریم و امکان بروز موج‌های بعدی بیماری نیز دور از انتظار نیست. برای اعلام رسیدن به مرحله پایداری در موج اول، حداقل باید ۷ تا ۱۰ روز دیگر صبر کنیم.

کد خبر 530772 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جان باختن ۳ نفر بر اثر سیلاب در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جان باختن ۳ نفر بر اثر سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • هوش مصنوعی به درمان آلزایمر کمک خواهد کرد؟
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • (ویدیو) بارش تگرگ در سیستان و بلوچستان
  • درمان بیماران مبتلا به MS ساده‌تر می‌شود
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس