Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@23:41:28 GMT

اولین حضور ریل ذوب آهن در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۶۴۰

اولین حضور ریل ذوب آهن در بورس کالا

به گزارش اقتصادآنلاین، به گفته کرمی ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده ریل کشور روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ برای اولین بار و داوطلبانه ریل ملی را در بورس کالا عرضه می‌کند .

این مجتمع عظیم صنعتی در کارگاه نورد ۶۵۰ خود قادر به تولید انواع ریل خطوط پرسرعت، فرعی، ریل معدن و ریل مترو است . ریل تولیدی ذوب آهن در محور بستان آباد-میانه و زاهدان - چابهار نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سیاست‌های دولت نیاز کشور به ریل برای توسعه خطوط ریلی بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تن  در سال پیش بینی می‌شود و ذوب آهن برای تولید ۱۲۰ هزار تن ریل با توجه به سفارش مشتری برنامه ریزی کرده است.

پربیننده ترین آوارهای اقتصاد دستوری بر اقتصاد ایران عرضه 60درصد از تولیدات در بورس کالا به تولیدکنندگان اعلام شده است/ هرگونه فروش شمش خارج از بورس ممنوع است ردپای واسطه‌ها در افزایش ضرایب قیمتی زنجیره فولاد/ درخواست انجمن فولاد از مرکز پژوهش‌های مجلس جواز تاسیس به شرط واردات / صدور مجوز گندله‌سازی نی‌ریز کارشناسی شده است؟ تامین اجتماعی خانه امید کارگران است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا ذوب آهن ذوب آهن اصفهان ریل ریل ملی ریل ذوب آهن توسعه خطوط ریلی تولید ریل قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ افتتاح اولین خط تولید داروهای استنشاقی در استان سمنان

رئیس کارخانه داروسازی سمنان: در حال حاضر خط تولید داروهای تزریقی ضدسرطان و اولین خط تولید داروهای استنشاقی به‌صورت پودر خشک در کشور را افتتاح کردیم.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • فیلم/ افتتاح اولین خط تولید داروهای استنشاقی در استان سمنان
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز