Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به مجازات تولیدکننده رب گوجه فرنگی متخلف در حومه شیراز، در این باره اظهار کرد: طی گزارش بازرسان شبکه بهداشت مبنی بر تولید بدون مجوز رب گوجه فرنگی در یک کارگاه واقع در حومه شهر شیراز، پرونده‌ای در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: طبق گزارش بازرسان، صاحب این کارگاه بدون گرفتن مجوز‌های قانونی و در شرایطی کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید رب گوجه فرنگی کرده و در بازار به فروش رسانده که این کار تخلف تلقی شده و مجازات قانونی دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: با احضار مسئول کارگاه به شعبه و انجام تحقیقات، تخلف او مشخص و حکم به جریمه نقدی، تعطیلی خط تولید غیرمجاز و امحای رب‌های کشف شده، صادر شد.

علی مبشری تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رب گوجه فرنگی واحد صنفی متخلف رب گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است

علیرضا حسینی در بازدید از کارگاه‌های تولیدی فعال شهرستان نیر به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: کارگاه‌ های غیر فعال شهرستان هم در حال فعال شدن هستند و امسال تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق شعار سال، وارد چرخه تولید شوند.

فرماندار نیر به تلاش‌ها برای جلوگیری از خام فروشی در معادن نیز اشاره و افزود: از ۲۶ معدن موجود در این شهرستان ۱۵ معدن فعال است و پارسال ۲ معدن تولید گچ و اسفنج آهنی هم به آنها اضافه شد و این معادن باید از خام فروشی خارج شده و کارخانه‌های فرآوری و جانبی خود را دایر کنند.

به گفته او، ۶۰ درصد شن و ماسه استان اردبیل از معادن شن و ماسه شهرستان نیر استحصال می‌شود و در راستای ایجاد اشتفال با استفاده از این ظرفیت موجود، افزایش تولیدات کارگاه‌ها و کارخانه‌ها با ارائه تسهیلات و تقویت آورده‌های شخصی را در دستور کار قرار داده ایم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • مشارکت زنان روستایی در تولید کشور با سهم ۱۲ درصدی
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند