Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  گفت: از امروز نمونه برگ‌های هدایت تحصیلی ۶ و ۷ در بسیاری از شهرستان‌های استان قابل دریافت می‌شود.

او با بیان این که انتخاب رشته تحصیلی به دلیل نقش و اهمیت زیادی که در زندگی آینده دانش آموزان دارد نیازمند توجه ویژه‌ای است، افزود: هدایت تحصیلی به معنای راهنمایی و مشخص کردن مسیرمناسب برای انتخاب آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رقابت بیش از ۳۹۰۰ دانش آموز خراسان جنوبی در آزمون پایه دهم

واقعی ادامه داد: در هدایت تحصیلی سهم عملکرد تحصیلی ۳۵ درصد، توانایی ۱۵ درصد، رغبت ۱۵ درصد، نظر دانش آموز ۱۰ درصد، نظر مشاور ۱۰ درصد، نظر دبیران ۱۰ درصد، نظر والدین ۱۰ درصد از نمره دانش آموز را شامل می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب که مشاوران آموزش و پرورش در ایام هدایت تحصیلی درمدارس و مراکز مشاوره مستقر هستند افزود: ۱۳ هسته و مرکز مشاوره در استان در این خصوص آماده خدمات رسانی اند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش هدایت تحصیلی مشاوره دانش اموزی هدایت تحصیلی ۱۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است