Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، با فرماندار شهرستان پارسیان، از صنعت شیلات به عنوان صنعتی پویا و فعال حتی در شرایط اقتصادی فعلی و شیوع کرونا یاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، ابراهیم عالی زاده در این دیدار با اشاره به ظرفیت های خوب شیلاتی شهرستان پارسیان گفت: این شهرستان با بیش از 200 فروند شناور صیادی و بالغ بر هزار نفر صیاد نقش مهمی در صید و صیادی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بین اینکه فرمانداری شهرستان پارسیان همواره تعاملات خوبی با شیلات در راستای رفع مشکلات صید و صیادی داشته است گفت: ارتقای امنیت و ایمنی بنادر صیادی یکی از مهمترین اولویت های پیشروی شیلات هرمزگان در بنادر صیادی شهرستان پارسیان است.

عالی زاده افزود: با توجه به برخی حوادث در سال‌های اخیر در بنادر صیادی استان وجود شناورهای بی هویت یکی از عامل های تاثیرگذار در سوء مدیریت مجری بهره بردار است.

در ادامه فرماندار شهرستان پارسیان با تاکید بر مشکل ساز شدن شناورهای بدون هویت برای ذخایرآبزیان و امنیت و ایمنی بنادرصیادی گفت:  برای برون رفت از این مشکل بدون شک نیازمند همت همه مسئولان و  تصمیم استانی است.

مجتبی رضا پور سردره با بیان اینکه تعاملات و هم افزایی های خوبی فرمانداری شهرستان با شیلات پارسیان داشته تصریح کرد: بدون شک اهتمام برای ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی همواره یکی از دغدغه های مهم در این شهرستان است.

وی با اشاره به معضلات متعدد شناورهای بی هویت هم در بحث صید غیر مجاز این شناورها و هم در بحث ایجاد ترافیک و افزایش خطر حوادث گفت: به صورت درمان موقت  تا حل مشکل کامل این شناورها باید مکانی برای شناورهای در خارج بنادر صیادی  درنظر گرفته شود.

رضاپور سردره با اشاره به اهمیت سوخت و مسائل آن برای صیادان و کشور گفت: بدون شک قایق های دیزلی تیپ الگویی جایگزینی مناسب برای قایق های بنزینی است که مزایای زیادی نیز دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنادر صیادی جامعه صیادی شهرستان پارسیان بنادر صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان

خوزستان- مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به آبزیان، این بازارچه به زو دی در این شهرستان افتتاح می‌شود. مرتضی سوری با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مارون گفت: طی فراخوان عمومی برای طرح ۱۰۰ تنی و ۲۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مارون، سرمایه‌گذار جذب شده و در حال حاضر، فرایند انعقاد قرارداد طی می‌شود و در مزایده بعدی سرمایه گذار برای طرح ۴۰۰ تنی مشخص خواهد شد.
مدیرکل شیلات خوزستان در گفت‌وگو با مهر خواستار تسهیل قوانین و حمایت از بهره‌برداران آبزی شد و بیان کرد: شهرستان بهبهان با بهره‌مندی از سه رودخانه دائمی پرآب مارون، خیرآباد و زهره، با تخصیص نیافتن آب به طرح‌های آبزی‌پروری مواجه است.
مدیرکل شیلات خوزستان در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی بازارچه عرضه آبزیان در شهرستان بهبهان خبر داد و تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به آبزیان، ترویج فرهنگ مصرف و فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول، بازارچه عرضه آبزیان به‌زودی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها : منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد