Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@19:50:55 GMT

از ما بیشتر مالیات بگیرید !

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۷۲۴

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در حالی که ویروس کرونا کماکان روی تمامی فعالیت های جهانی تاثیر می گذارد، بسیاری از دولت ها مجبور به افزایش محسوس مخارج خود برای حمایت از بخش های مختلف اقتصادی شده اند و همین مساله نیز کسری بودجه آن ها را افزایش داده است. اکنون جمعی از میلیونرها در کشورهای مختلف در نامه ای مشترک به دولت ها از آن ها خواسته اند به منظور تامین هزینه لازم برای اداره بیمارستان ها، خرید ملزومات بهداشتی و خرید آمبولانس ها، از میلیونرها مالیات بیشتری اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این نامه آمده است: اکنون پول زیادی لازم است و در سال های پیش رو نیز به پول نیاز خواهد بود. در حالی جهان از بحران کنونی خارج خواهد شد که مشکل نقدینگی تشدید می شود و ما از دولت های خود می خواهیم تا مالیات بیشتری از افراد ثروتمند بگیرد. 

 

طبق نوشته امضاکنندگان این نامه، تاثیر کرونا روی اقتصاد جهانی طولانی خواهد بود و احتمالا برای چندین دهه دیگر طول خواهد کشید. در نتیجه این بحران میلیون ها نفر به ورطه فقر سقوط خواهند کرد. در شرایطی که شمار زیادی از محصلان در جهان از تحصیل باز مانده اند، باید امکانات آموزشی لازم برای آن ها تامین شود.

 

طبق این بیانیه مشترک، حجم سرمایه گذاری ها در بخش آموزش و درمان در نتیجه بحران کرونا کاهش محسوسی یافته و همین ماسله باعث کمبود تخت های بیمارستانی، ماسک، دستگاه تنفسی و سایر اقلام لازم برای مقابله با این ویروس شده است. 

 

به گفته این افراد، هزینه لازم برای مقابله با کرونا از طریق خیریه تامین نخواهد شد و رهبران دولتی باید راه های تامین مالی قابل اتکاتری برای پیشبرد اهداف خود پیدا کنند که یکی از بهترین ابزارهای موجود، اخذ مالیات بیشتر از ثروتمندان است. این نامه توسط ۸۰ میلیونر معروف از جمله ابیگل دیزنی- مدیر عامل کمپانی والت دیزنی امضا شده است.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: میلیونرها کرونا اقتصاد جام نیوز مالیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد

زی‌سان: این مرد ۷۲ ساله ناشناس زمانی که در سال ۲۰۲۲ و پس از دریافت چندین واکسن کووید، به نوع اومیکرون (Omicron) ویروس کرونا مبتلا شد، دچار نقص ایمنی شدید بود.

به گزارش زی‌سان، از آن زمان، وی در مجموع ۶۱۳ روز تا زمان مرگش در اکتبر سال گذشته، به طور مداوم تستش به ویروس کرونا مثبت بود.
اگرچه موارد بسیار طولانی کووید-۱۹ در گذشته گزارش شده، اما این طولانی‌ترین موردی است که تاکنون وجود داشته است.

در طول ۲۰ ماه عفونت، پزشکان تمام تلاش خود را برای کمک به مرد مسن انجام دادند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. بدن او حتی با کمک دارو‌های آنتی‌بادی نمی‌توانست پاسخ ایمنی کافی برای مبارزه با ویروس داشته باشد و سال گذشته به دلیل تشدید یک بیماری زمینه‌ای درگذشت.

بیماران مبتلا به “SARS-CoV-۲” معمولاً ویروس را ظرف چندروز یا چند هفته از بین می‌برند، اما در این حالت شدید، عفونت تقریباً دو سال ادامه داشت.

در طول دوره عفونت، پزشکان مکرراً از مرد نمونه‌برداری کردند تا مواد ژنتیکی ویروس کرونا را تجزیه و تحلیل کنند و دریافتند که نوع اصلی Omicron BA۱ در بدن او بیش از ۵۰ جهش داشته است؛ جهش‌هایی که می‌توانستند از سیستم ایمنی بدن انسان فرار کنند.

خوشبختانه، «هیچ انتقال مستندی» از این مرد به سایر اعضای جامعه وجود نداشت، اما این مورد بر خطرات طولانی‌مدت عفونت SARS-CoV-۲ تاکید دارد.

محققان نوشتند: «این مورد بر خطر عفونت‌های پایدار SARS-CoV-۲ در افراد دارای نقص ایمنی تاکید می‌کند، زیرا ممکن است انواع منحصر به فرد ویروس کووید به دلیل تکامل گسترده، درون میزبان ظاهر شود.»

tags # کرونا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی