Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به ادعای روزنامه انگلیسی اعلام کرد: فعالیت اقتصادی تمام گروه‌هایی که از سوی سازمان ملل ممنوع الفعالیت اعلام شده‌اند، مسدود شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، «عایشه فاروقی» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به ادعای یک رسانه انگلیسی که اعلام کرده بود: حساب های بانکی گروه های ممنوع الفعالیت در پاکستان فعال است، گفت: این ادعا بی اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پاکستان حساب های بانکی و اموال تمام گروه های ممنوع الفعالیت که از سوی سازمان ملل اعلام شده را مسدود کرده است.

فاروقی گفت: از زمان مسدود شدن حساب های بانکی گروه های ممنوع الفعالیت تغییری در سیاست اسلام آباد نسبت به آنها اتفاق نیفتاده و تاکنون نیز حساب های بانکی آنها مسدود است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان افزود: حتی اشخاصی که در این گروه ها فعالیت می کردند نیز نمی توانند از حساب های بانکی خود استفاده کنند با اینکه برخی از آنها توسط مسئولین امنیتی سازمان ملل تبرئه شده‌اند.

فاروقی گفت: سازمان های امنیتی ما به صورت کامل روی افرادی که به گروه های ممنوع الفعالیت وابسته هستند نیز اشراف دارند و دخل و خرج های روزانه آنها نیز کنترل می شود.

این روزها پاکستان در تلاش برای خارج شدن از لیست خاکستری FATF است و نسبت به اینگونه اخبار حساسیت زیادی نشان می دهد.

پاکستان توانسته طی یک سال اخیر 60 درصد خواسته های FATF را محقق کند با این حال برخی خواسته های آنها همچنان در حال بررسی توسط پارلمان و دیگر نهادهای قانونگذار پاکستان است تا اجرایی شود.

اسلام آباد معتقد است با خروج از لیست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی می تواند سرمایه گذاری های خارجی در خاک خود را افزایش دهد.

پارلمان پاکستان در مورد خواسته‌های FATF تصمیم گیری می‌کندمشاور عمران خان: نام پاکستان به زودی از لیست خاکستری FATF خارج می‌شود

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط FATF | اف ای تی اف کشور پاکستان بیشتر بخوانید... وزیر اطلاع رسانی پاکستان: رئیس حزب مردم دچار یاس سیاسی شده است پارلمان پاکستان در مورد خواسته‌های FATF تصمیم گیری می‌کند هند و پاکستان مدعی تجاوز نظامی دیگری به خاک خود شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: FATF اف ای تی اف کشور پاکستان اف ای تی اف اخبار پاکستان گروه های ممنوع الفعالیت حساب های بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان

یاسر اکبریان با اشاره به فعالیت گروه رصد و پایش شرکت آب و فاضلاب در تمام نقاط استان اظهار کرد: با فعالیت شبانه روزی گروه رصد و پایش بخش مشترکین ظرف ۴ ماه حدود ۴ هزار انشعاب غیر مجاز شناسایی شد.
به گفته وی پس از شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز روند تبدیل آنها به انشعاب مجاز آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیشترین انشعاب غیر مجاز را بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد و گفت: امیدواریم با شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز گام اساسی در راستای حذف این انشعاب‌ها برداریم.
 اکبریان با اشاره به اینکه انشعاب غیر مجاز نه تنها تضیبع حقوق دیگران است، بیان کرد: استفاده از انشعاب‌های غیر مجاز شبکه آب استان را دچار اختلال می‌کند و مشکلاتی در زمینه میزان مصرف و تولید آب به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند انشعاب‌های غیر مجاز آب را از طریق سامانه ۱۲۲ به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند، خاطر نشان کرد: نکته مهم رعایت اصول نگهداری افرادی است که انشعاب‌های غیر مجاز را گزارش می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم)
  • تکذیب حذف ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • تکذیب خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان