Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، حمیدرضا عالیان با اشاره به نحوه استعلام قیمت تلفن همراه خریداری‌شده اظهار کرد: با اجرای طرح افق و تجمیع اطلاعات سامانه جامع تجارت با اطلاعات همتا قیمت تلفن همراه به همراه گارانتی برای خریدار ارسال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: پیشنهاد انجمن واردکنندگان موبایل به وزارت صمت برای جلوگیری از گران فروشی این است که با استفاده از اطلاعات سامانه جامع و همتا در زمان خرید تلفن همراه و فعال سازی آن قیمت و گارانتی کالا از سوی شرکت ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر فردی در این بازه زمانی اقدام به خرید گوشی کرده می‌تواند با مراجعه به سازمان بازرسی وزارت صمت و سازمان تعزیرات ضمن ثبت شکایت، اضافه مبلغ به خریدار عودت داده می‌شود، انجام این فرایند در کمتر از ۴۸ ساعت صورت می‌گیرد.

عالیان بیان کرد: قیمت تلفن‌های همراه در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است و خریداران تلفن همراه با واردکردن شناسه تلفن همراه قیمت و گارانتی را با پیامک دریافت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل بیان کرد: ارسال پیامک قیمت تلفن همراه آماده شده است و در مرحله نهایی است.

موبایل نخرید ‌ارزان می‌شود کد خبر 530735 برچسب‌ها موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موبایل قیمت تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجید محبی در گفتگو با شبکه خبر گفت: فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار سنگین باران و تگرگ از صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان از جمله در شهرستان های، زرآباد فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب و سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش شروع شده است.

­

این مقام مسئول افزود: باتوجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز و فردا در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، تمامی تمهیدات لازم پیش بینی شده و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در مناطقی که احتمال بروز خسارت وجود دارد، در حالت آماده باش قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: مدارس شهرستان‌هایی که در معرض خطر قرار داشتند، غیرحضوری شد.

­

محبی با بیان اینکه در تلاش هستیم با رعایت اصول ایمنی، کمترین حادثه را در استان داشته باشیم، افزود: افرادی که قصد سفر دارند، آن را به زمان دیگری موکول کنند و از حضور در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان