Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مراکز علمی و پژوهشی، نخستین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علوم دینی» را برگزار خواهد کرد.

 

 

 خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه، اولین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در محورهایی مانند: نقش معرفت دینی در پارادایم‌های علوم انسانی؛ معرفت‌شناسی، هستی‌شناسی، انسان‌شناسی، ارزش‌شناسی، روش‌شناسی و  معرفت دینی و رشته‌های مختلف علوم انسانی (علوم انسانی محض و علوم انسانی کاربردی) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وضعیت‌شناسی مطالعات دین و علوم انسانی شامل؛ مطالعات دین و علوم انسانی در ایران، مطالعات دین و علوم انسانی در جهان همچنین معنویت دینی و علوم انسانی از دیگر محورهای این کنفرانس است.

 

مهلت ارسال چکیده مقالات به این کنفرانس تا ۱۵ مردادماه، مهلت ارسال اصل مقالات تا ۱۵ شهریورماه و زمان اطلاع از پذیرش مقالات هم ۱۵ مهرماه اعلام شده است؛ این کنفرانس، یکم آبان‌ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: http://rhc.rihu.ac.ir/fa مراجعه کنند و اساتید و فرهیختگان گرامی می‌توانند چکیده و اصل مقالات خود را از طریق فرم ثبت نام و ارسال مقاله به دبیرخانه با ایمیل rhc@rihu.ac.ir ارسال کنند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه معرفت پژوهشگاه نقش معرفت دینی علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی از سوم لغایت چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسعود قاضی پور شیروان در گفتگو با خبرنگار دانشجو، درخصوص کنفرانس ملی مهارت اظهار کرد: این کنفرانس که برای اولین بار به بررسی مهارت از ابعاد مختلف می‌پردازد از سوم لغایت چهارم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی ادامه داد: ۱۸۷مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که تقریبا تمام نقش‌آفرینان حوزه مهارتی کشور در آن مشارکت داشته‌اند.

قاضی پور خاطرنشان کرد: پنج محور اصلی در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، آینده مشاغل، نقش بخش‌های دولتی و خصوصی در آموزش فنی‌وحرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس، چندین میزگرد تخصصی با موضوعاتی نظیر  جایگاه مهارت آموزی و چالش‌های آن برگزار می‌شود و راهکار‌ها توسط متخصصان تبیین می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرآن منبع اصلی علوم انسانی اسلامی است
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران