Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@06:47:46 GMT

علی بیرانوند، زود انگلیسی یاد بگیر!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۸۲۲

علی بیرانوند، زود انگلیسی یاد بگیر!

بعد از هفته‌ها در نهایت طلسم سفر بیرانوند به بلژیک شکسته شد و شماره یک تیم ملی بامداد امروز راهی بروکسل شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام چهارمین خرید جدید آنتورپ به بلژیک رسید. علیرضا بیرانوند 27 ساله، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران به بلژیک سفر کرده و آماده نهایی کردن انتقال خود به آنتورپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند پیش از این در ژانویه برای بستن قراردادی به مدت سه سال با گزینه تمدید با آنتورپ به توافق رسیده بود و قرار بود در طول استراحت دوره برگزاری بازی های در ماه مارس برای انجام آزمایش های پزشکی به بلژیک سفر کند، اما پس از آن بحران کرونا ایجاد شد و او در ایران، یکی از کشورهایی که به شدت درگیر این ویروس بود، ماندگار شد.

بیرانوند چند بار برای سفر اقدام کرد، اما مرزهای اروپا بر روی شهروندان غیر اتحادیه اروپایی بسته شده بود. بر خلاف او و به به عنوان مثال، بازیکنان ایرانی شارلوا می توانستند به بلژیک سفر کنند زیرا در اینجا اقامت داشتند، اما این اتفاق برای بیرانوند رخ نداد.

در این میان بیرانوند به تمرین با پرسپولیس ادامه داد و در تاریخ 29 ژوئن حتی یک بار در لیگ هم برای این تیم به میدان رفت، اما از اول ژوئن قرار بر این شد که او دیگربرای باشگاهش بازی نکند. در نهایت هفته گذشته سرانجام چراغ سبز برای عزیمت بیرانوند به بلژیک داده شد و به همین دلیل او امروز اوایل صبح دوشنبه، از تهران به قطر و از آنجا به زاونتم پرواز کرد و حدود ساعت 2 بعد از ظهر پرواز او به زمین نشست.

بدشانسی بیرانوند این است که ژان بووتز 25 ساله پیش از این با آنتورپ قرارداد امضا کرده بود و حالا شرایط او به خوبی در تیم تثبیت شده است. اما اگر بیرانوند تست های پزشکی را پشت سر بگذارد و قراردادش رسمی شود، می تواند به یک رقیب سرسخت برای دروازه بان فرانسوی تبدیل گردد.

بیرانوند سه بار با پرسپولیس قهرمان ایران شده و چندین سال است که شماره یک ایران به او تعلق دارد، از جمله در جام جهانی 2018 که او پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد. مارک ویلموتس، مربی سابق ایران مدعی شد بیرانوند را او به لوسیانو دونوفریو معرفی کرد و این سرمربی در نشریات نیز او را مورد ستایش قرار داد.

ویلموتس بیرانوند را با دروازه بان هایی مانند تیبو کورتوا و سیمون مینیوله مقایسه کرده است که البته شاید برای چنین مقایسه هایی زود باشد، به خصوص با علم به این واقعیت که بیرانوند به سختی می تواند انگلیسی صحبت کند و این موضوع کار او را دشوارتر می کند. اما به نظر بیرانوند 1 متر و 94 سانتی می تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/0035rE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیرانوند بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآواسراییل، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

کد خبر 6085489

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند نیست/ بیش‌تر فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب، قدیمی است