Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق در چارچوب عملیات قهرمانان عراق ده‌‌ها مخفیگاه و تسلیحات تروریست‌های داعشی را در مناطق دیالی کشف و ضبط کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت المعلومه، نیروهای امنیتی عراق در جریان عملیات قهرمانان عراق با هدف پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش ، 59 مخفیگاه و موشک‌های متعلق به تروریست‌ها را در استان دیالی کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که واحدهای اجرایی عملیات قهرمانان عراق در مرحله چهارم همچنان پیشروی خواهند کرد.

دستور الکاظمی برای تشکیل «شورای هماهنگی عراق و عربستان»پایان مرحله نخست عملیات «قهرمانان عراق 4»یک رسانه عراقی: ظریف به بغداد سفر می‌کند

این ستاد تاکید کرد که نیروهای مشترک این عملیات را از 11 تا 13 جولای طی دو روز انجام دادند که طی این عملیات 59 مخفیگاه عناصر تروریستی داعش را ضبط کردند و 7 مظنون نیز دستگیر شدند. همچنین 26 راکت ، 7 اسلحه ، 97 بمب، خمپاره و انواع مواد منفجره نیز در این عملیات کشف شد.

این رسانه امنیتی در ادامه بیانیه افزود که در این مرحله ، سه تروریست به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش | گروه تروریستی داعش کشور عراق بیشتر بخوانید... دستور الکاظمی برای تشکیل «شورای هماهنگی عراق و عربستان» پایان مرحله نخست عملیات «قهرمانان عراق ۴»

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش گروه تروریستی داعش کشور عراق داعش اخبار عراق عملیات قهرمانان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم