Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@12:27:30 GMT

تقدیر هیات رئیسه مجلس از بیانات رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۹۱۹

هیات رئیسه و اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان تقدیر و تشکر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خانه ملت، متن کامل این بیانیه به این شرح است: رهبر عزیز و فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای سلام علیکم بیانات هوشمندانه و ارزشمند حضرتعالی در ارتباط تصویری با نمایندگان محترم مجلس، بارقه‌ای از امید به آینده و جانی تازه در دل و روح نمایندگان دمید و موجب شد تا عزم ایشان در پیمودن مسیر تعالی، پیشرفت و خدمت به مردم عزیز، محکم‌تر از پیش گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانات مستطاب عالی هر چند تکرار و تاکیدی بر همان سلوک سیاسی ۴۰ ساله شما و منبعث از دستورات اسلامی و سیره حکمرانی ائمه معصومین و راه و روش خمینی کبیر بود، اما می‌تواند بعنوان "منشور جامع تقنین"، نقشه راه مجلس یازدهم و مجالس آینده در گام دوم انقلاب قرار گیرد. صفت "مجلس امید و انتظار" که حضرتعالی به مجلس یازدهم عطا فرمودید، وظیفه ما را سنگین‌تر نمود و ضمن سپاس از قوی و انقلابی خواندن مجلس، امیدواریم در پایان ۴ سال نیز مشمول رضایت و دعای خیر شما شویم. فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی؛ مجموعه‌ای است با محوریت "جوانان انقلابی و کار بلد" و با حضور "مدیران مجرب" و نیز "پیشکسوتان" حوزه تقنین کشور و نمایندگان ادوار گذشته که عملیاتی نمودن توصیه‌های هفت گانه شما در بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار داده است.

تلاش ما این است تا با پرهیز از حواشی، احساسات و "اسیر جو شدن"، با "نیت خدمت به مردم"، "مسائل کلیدی کشور" را در راستای تحقق بیانیه گام دوم و منویات حضرتعالی، به طور جد دنبال نماییم. br/ اعضای فراکسیون گام دوم ضمن پایبندی بر اصول انقلاب و مرزبندی کامل و شفاف با دشمنان انقلاب و بویژه آمریکا، معتقدند با "تعامل و هم افزایی با سایر قوا" و "پرهیز از مجادلات و نزاع‌های بی حاصل" و با بهره گیری حداکثری از ابزار‌های بی بدیل نظارتی و تقنینی مجلس، شیوه جدیدی را از مجلس انقلابی و الگویی نو از حضور جوانان مومن انقلابی در نظام حکمرانی کشور به منصه ظهور برساند.

ما در نظر داریم تا با تقسیم مسائل اساسی کشور در بین نمایندگان - که بخش مهمی از آن در متن بیانیه و نیز بیانات ارشمند شما در "منشور جامع تقنین" آمده بود- و با ایجاد تمرکز در پیگیری و الگوی حل مساله با تعامل و همکاری با کمیسیون‌های تخصصی، به مرتفع نمودن مشکلات کشور بپردازیم.

اعضای فراکسیون گام دوم، همزمانی آغاز بکار رسمی فراکسیون با حضور مجازی حضرتعالی و بیانات عالمانه تان را به فال نیک می‌گیرید و با ملت عزیز ایران و رهبری معظم پیمان می‌بندیم که تمام همت و توان خود را در جهت کاهش آلام مردم و بهبود معیشت و پیشرفت و تعالی ایران عزیز و سربلندی نظام جمهوری اسلامی بکار بندیم. از خداوند متعال برای حضرتعالی و آحاد مردم عزیز ایران سلامتی و توفیقات روز افزون مسالت داریم. والسلام علیکم. هیات رئیسه و اعضای فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی برچسب ها: تقدیر ، قدردانی ، هیئت رئیسه ، مجلس ، بیانات ، رهبر انقلاب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تقدیر قدردانی هیئت رئیسه مجلس بیانات رهبر انقلاب اعضای فراکسیون گام دوم گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای