Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان، با معاون امور تعاون وزارت تعاون و مدیرکل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در خصوص این دیدار، عنوان کرد: در این نشست استفاده از ظرفیت و مشارکت و سرمایه‌گذاری تعاونی‌های استان هرمزگان در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای مورد پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این طریق می‌توان طرح‌های بزرگی همچون ساخت بیمارستان در استان را در قالب تعاونی سهامی عام با مشارکت و سرمایه گذاری مردم اجرایی کرد.

استاندار هرمزگان افزود: فعال شدن تعاونی های مرزنشینان و اختصاص سوخت به مرزنشینان هرمزگان از طریق این تعاونی ها نیز پیگیری و بررسی شد.

همتی خاطرنشان کرد: با دستور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد این پیشنهادات با همکاری و حمایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، اجرایی شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح تامین مالی خرد تضمین شده گفت: در طرح تامین مالی خرد تضمین شده با اهدافی چون حمایت از طرح های مهم اقتصادی و دانش بنیان با کارمزد اندک، تامین مالی طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به توزیع عادلانه ثروت در کشور، سرمایه خرد مردم به جای پس انداز در بانک ها به طور مستقیم در طرح های اقتصادی سرمایه گذاری شده و با توجه به میزان سهام، سود مطلوبی را نصیب افراد می نماید و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون نیز به جهت اعتماد سازی و ایفای نقش تحلیل خطر، اصل سرمایه را تضمین می نماید. همتی افزود:با توجه به اینکه صندوق ضمانت به نمایندگی از دولت اصل سرمایه مردم را تضمین کرده مردم هیچ نگرانی در خصوص اصل سرمایه خود را نخواهند داشت.

همتی یادآور شد: پیگیری طرح اختصاص سوخت به مرزنشینان و تکمیل بیمارستان ۵۰۱ تخت‌خوابی بندر عباس به کریدور آزادراه ساحلی جنوب کشور با مشارکت مردمی در قالب تعاونی سهامی عام و تضمین سرمایه های مردم توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون می تواند اقدامی بی نظیر برای مردم هرمزگان باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه عمرانی سرمایه گذاری تعاون صندوق ضمانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، در راستای تکالیف مقرر دستگاه‌های اجرایی در سند توسعه بخش تعاون در حوزه اقتصادی به عنوان الگوی رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نشستی به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور دستگاه‌های اجرایی، در جهت تحقق و اجرای اهداف تعیین شده در سند مذکور، در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برنامه‌های خود در راستای تحقق سند توسعه بخش تعاون پرداخت.

“راضی جلالی” در این نشست با اشاره به شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: یکی از اصلی ترین راهبردهای ما در جهت تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی هاست.

وی در این راستا، شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های گذشته و رفع آنها، آموزش و فرهنگ سازی، همچنین تقویت تعاونی‌های با ظرفیت اشتغال بالاتر را در اولویت دانست.

معاون استاندار بر شناسایی ظرفیتهای مناطق مختلف استان و اولویت بندی آنها در جهت تاسیس تعاونی‌ها و به نتیجه رساندن اهداف تاکید کرد و گفت: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت به بهترین شکل انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی و سنتی منسوخ شده، و برای ایجاد جهش و مشارکت مردم باید به روش‌های نوین متوسل شد.

خبرنگار: دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر/

کد خبر: 1227503 برچسب‌ها جهش تولید ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها