Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@04:47:33 GMT

ماجرای انتخاب رئیس دیوان محاسبات به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۰۵۸

ماجرای انتخاب رئیس دیوان محاسبات به کجا رسید؟

رویداد۲۴ سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به ارسال رزومه متقاضیان ریاست و دادستان دیوان محاسبات به این کمیسیون گفت: گزینه‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات این هفته در کمیته امور دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس بررسی می‌شود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: گزارش این کمیته هفته آینده به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارائه شده و گزینه‌ها برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات برای معرفی به صحن علنی نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است بر اساس آیین‌نامه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، کمیته امور دیوان محاسبات بعد از بررسی گزینه‌های ریاست و دادستانی ۴ نفر برای ریاست و ۴ نفر برای دادستانی به کمیسیون معرفی می‌کند و بعد از آن اعضای این کمیسیون از میان گزینه‌ها معرفی شده، دو نفر برای ریاست و ۲ نفر برای دادستانی دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس برای انتخاب توسط نمایندگان معرفی خواهند کرد. بیشتر بخوانید: قهر ادامه‌دار میرسلیم و قالیباف/ موتلفه‌ای مجلس همچنان در انزوا هستند منبع: خانه ملت لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دیوان محاسبات رئیس دیوان محاسبات دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است. در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است.

تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

کد خبر 846523 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه هسته‌ای - انرژی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات