Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته انضباطی گفت: باشگاه‌های معترض می‌توانند اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کنند تا بررسی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابوالفضل حسن زاده محمدی، رئیس کمیته انضباطی درباره تکرار دیدار تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که تست کرونای بازیکنان فولاد و چند نفر از کادر فنی این تیم مثبت بوده و پس از بررسی متوجه شدیم که دلایل مطروحه دقیق بوده و همین امر باعث شد تا اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه برسند که بازی تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص حکم تکرار دیدار تیمهای پارس جنوبی جم و استقلال گفت: تاکنون هیچ اعتراضی از سوی باشگاه جم به دست ما نرسیده است. فقط فرمانداری جم اعلام کرده که مبلغ 81 میلیون تومان خسارت عدم برگزاری این دیدار را متحول شده است که در صورت برگزاری مجدد بازی، باید بررسی و اگر خسارتی متوجه ایشان شده باشد، تصمیم گیری می شود. همانطور که می دانید 9 بازیکن تیم استقلال تست کرونایشان مثبت بوده و دو نفر از کادر فنی این تیم نیز از لیست خارج شده اند. ما طبق مقررات انضباطی حکم بر تکرار بازی را اعلام کردیم.

حسن زاده تصریح کرد: بر اساس آرا کمیته انضباطی،باشگاه های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران اگر اعتراضی بر حکم دارند می توانند در کمیته استیناف اعتراضشان را مطرح کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن زاده فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پارس جم کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین حسینی بعد از برتری استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش های فصلمان بود. آخر بازی بد شد چون نباید آن دو گل را می خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد بود که بازی سه بر صفر برده را سه بر دو کنیم.

وی افزود: گل که می خوریم همه مصقر هستیم. فکر کردیم بازی تمام شده و غفلت کردیم و بازی 3 بر دو شد. البته بازی خیلی خوبی بردیم و 6 فینال داریم، همه باید تلاش کنیم و پشت هم باشیم.

کاپیتان استقلال درباره جریمه 300 میلیونی توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه من خیلی خوشحال هستم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را 4 روزه داد.ما خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود.من این 300 میلیون را پرداخت می کنم فدای سر آن هوادار خانم.

حسینی در خصوص اینکه هواداران استقلال از داوری ها برای هفته های آخر نگران بودند گفت: شما داوری ها را دیدید. اگر دوست دارید من محروم شوم که صحبت کنم

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد