Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از لابی های فدراسیون بی خبر هستم اما از حق خود در پرونده اسکوچیچ نمی گذریم.

حسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره این که شنیده می‌شود مسؤولان فدراسیون فوتبال از طریق برخی لابی‌ها دنبال فرصت گرفتن از باشگاه صنعت نفت آبادان برای پرداخت طلب دراگان اسکوچیچ هستند، اظهار داشت: من از این موضوع بی خبر هستم، اما ترجیح می‌دهم تا بحثی قطعی نشده درباره آن اظهارنظر نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره واکنش باشگاه صنعت نفت در صورت قطعی شدن این موضوع گفت: اجازه بدهید ابتدا بحثی نهایی شود و سپس در مورد آن صحبت کنیم. البته باشگاه صنعت نفت حقوقی دارد که به هیچ وجه از آن نمی‌گذرد. باید به این سؤال این گونه جواب بدهم که مدیران صنعت نفت همچنان روی مواضع خود نسبت به دریافت غرامت از اسکوچیچ اصرار دارند و اجازه نداریم از حقوق باشگاه بگذریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اظهارات اخیر بهنام سراج در مورد بی انگیزگی بازیکنان این تیم در بازی‌های اخیر گفت: بهتر است در این مورد مدیرعامل باشگاه توضیح بدهد اما به هر حال صنعت نفت کمیته فنی دارد.گزارش این کمیته و البته سرمربی صنعت نفت باید در اختیار مدیر عامل قرار بگیرد و وی هم این گزارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه هیأت مدیره باشگاه مطرح کند. اگر به این نتیجه برسیم که بی‌انگیزگی بازیکنان صنعت نفت دلایل غیرفنی دارد طبق ساختار باشگاه عمل خواهیم کرد.

نصر اصفهانی درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت پیش از بازی با استقلال بیان کرد: برای کسب 3 امتیاز این بازی تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با تدابیر کادر فنی و همت بازیکنان نتیجه خوبی مقابل تیم استقلال بگیریم.

وی درباره نگرانی اعضای تیم استقلال برای سفر به خوزستان با توجه به شرایطی که کرونا در این تیم ایجاد کرده تصریح کرد: خوشبختانه در  آخرین تستی که بازیکنان و کادر فنی ما دادند، هیچ مورد مثبتی در مورد ابتلا به کرونا گزارش نشده است و تیم ما هم آماده است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این که استقلالی‌ها نگران هستند دست ما نیست، چراکه کرونا در کل کشور شرایط سختی ایجاد کرده و ما هم باید فقط در آبادان میزبان حریفان باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا                                                                                                 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان استقلال لیگ برتر کرونا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال انگیزه باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره