Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه با بیان اینکه فرایند تولید و واردات پارچه چادر مهندسی شده است، گفت: نحوه قیمت، در دسترس بودن و توزیع پارچه چادر مشکی کاملا معنادار است و احساس می شود دست های پیدا و پنهان درصدد گرفتن فرهنگ چادر پوشی از زنان ایرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛  با اشاره به مشکلات پیش روی فرایند تولید پارچه چادر مشکی در کشور اظهار کرد: این مشکل سال ها است که در کشور مشخص شده و فرایند تولید و واردات پارچه چادر با بقیه البسه مانند مانتو کاملا متفاوت و مهندسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نحوه قیمت، در دسترس بودن و توزیع پارچه چادر مشکی کاملا معنادار است و احساس می شود دست های پیدا و پنهان درصدد گرفتن فرهنگ چادر پوشی از زنان ایرانی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اتفاق مهندسی شده تداعی گر کشف حجاب رضا خانی مدرن است که بسیار نگران کننده است.

آزادی خواه بیان کرد: امکان تولید و در دسترس بودن پارچه چادر مشکلی باید برای بانوان ایرانی که علاقمند به چادر هستند فراهم شود تا به راحتی بتوانند از چادر استفاده کنند.

وی با اشاره به راهکارهای مشکل پارچه چادر مشکی تصریح کرد: دولت باید در حوزه های مختلف برای این مشکل تدبیری بیندیشد و پیش از اختصاص ارز به چادر مشکی باید به تولید کنندگان داخلی توجه ویژه ای داشته باشند.

سخنگوی سابق کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:  هر چند کشورهای شرق آسیا تولیدکنندگان اصلی پارچه چادرمشکی هستند اما این قابلیت در کشور ما وجود دارد که پارچه با کیفیت تولید شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به واحد های تولیدی فعال در حوزه پارچه چادر انگیزه داد و مشوق های خاصی در اختیارشان قرار داد.

وی معافیت های خاص را راهکاری دیگر برای تقویت تولید ملی عنوان کرد و گفت: توجه به تولید داخل هم باعث ایجاد اشتغال و هم تحقق شعار سال می شود، اگر به تولید داخلی توجه لازم شود می توان نیازهای کشور در این حوزه را برطرف کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پارچه چادر مشکی فرایند تولید مهندسی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد دوستی، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵میلیون و ۷۰۵هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در ادامه بیان کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲میلیون و ۵۷۸هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳میلیون و ۱۲۷هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی‌الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به‌عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899102

دیگر خبرها

  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا