Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:03:27 GMT

عابدزاده، مهدی طارمی را شکست داد!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۱۳۰

عابدزاده، مهدی طارمی را شکست داد!

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال جدال ایرانی ها برنده ای نداشت اما امیر عابدزاده شب موفق تری را نسبت به مهدی طارمی داشت و هواداران تیمش را نسبت به ادامه فصل امیدوارتر کرد.

در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، مهدی طارمی امیدوار بود تا بتواند با گلزنی در این مسابقه مقابل ماریتیمو به روند خوب خود در گلزنی ادامه دهد و خودش را به نفر اول آقای گلی لیگ نزدیک تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه ماریتیمو پیش از این هفته در جایگاه پنجم قرار داشت و دیدارهای آتی این تیم نیز با تیم های میانه جدولی است طارمی خیلی امیدوار است تا بتواند به عنوان اقای گلی این لیگ دست یابد.

در آن سو اماامیر عابدزاده که از هفته سی‌ام بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش راه یافته بود توانست برای سومین هفته پیاپی دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا به رکورد 270 دقیقه کلین شیت در ماریتیمو رسیده باشد و در آستانه خلق یک رکورد برای خودش باشد. 

عابدزاده با دو واکنش بسیار خوب نمره 7 را دریافت کرد و حالا با این تساوی نیز شانس تیمش برای بقا بسیار بالا رفت. گفتنی است مهدی طارمی در دیدار رفت نیم فصل نخست نیز نتوانست دروازه عابدزاده را باز کند و در آن مسابقه نیز امیر توانست بار دیگر کلین شیت کرده باشد. طارمی با زدن 14 گل فعلا در جایگاه دوم برترین گلزنان جدول است و امیدوار به کسب عنوان اقای گلی در این کشور است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی کد خبر 846199 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)