Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:49:58 GMT

دستگیری فالگیر با اخاذی ۵ میلیارد ریالی در اشنویه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۱۴۵

دستگیری فالگیر با اخاذی ۵ میلیارد ریالی در اشنویه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری فالگیر با اخاذی ۵ میلیاردریالی در اشنویه خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی در امر رمالی، فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهرستان اشنویه بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشنویه پس از هماهنگی با مقامات قضایی، تحقیقات خود را در محل زندگی فرد آغاز و متوجه شدند که وی با استفاده از ساده لوحی افراد اقدام به خرافه گری، رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان می کرد.

خرم نیا افزود: این فرد به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و بچه دار شدن به اخاذی ۵ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی استان شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری آذربایجان غربی آگاهی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام‌ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت‌وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

بوکان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر