Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها‌ ـ رئیس سازمان بسیج سازندگی ‌گفت: در مرحله دم طرح کمک مومنانه علاوه بر بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کیف و کفش، جهیزیه، کارت هدیه و همچنین تسهیلات اشتغال‌زایی به مشاغل آسیب دیده اعطا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد محمد زهرایی امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا اظهار داشت: در نخستین مرحله اجرای طرح کمک مومنانه بیش از 7 میلیون و 150 هزار بسته معیشتی بین سه میلیون و 500 هزار خانوار مورد هدف توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی به روایت تصویرآغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در گلستان + تصاویررادیو جزایر خلیج‌فارس| مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت درگهان در اتحاد و همدلی است

وی از آغاز رسمی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در روزهای آتی خبر داد و افزود: در این طرح علاوه بر بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کیف و کفش، جهیزیه، کارت هدیه و همچنین تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل آسیب دیده طی سه بازه زمانی عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جامعه هدف دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از یک میلیون نفر از نیازمندان خارج از شبکه کمیته امداد و بهزیستی در کشور هستند گفت: در دومین مرحله از اجرای نهضت کمک مومنانه یک میلیون و 650 هزار نفر از نیازمندان خارج از شبکه پوشش بهزیستی و کمیته امداد کشور که در اولویت کمک قرار دارند از بسته های معیشتی و اقلام جانبی تهیه شده برخوردار خواهند شد.

زهرایی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه ویدئویی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت همه جانبه و کمک رسانی به افراد و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا جلسه ویژه‌ای با همین موضوع با حضور مسئولان عالی سپاه، نهادهای حاکمیتی، وزارت صمت و جهاد کشاورزی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به احتمال تعطیلی مراسم اربعین اضافه کرد: با توجه به احتمال تعطیلی برخی از مراسم های تجمعی در ماه محرم و همچنین تغییرات در برنامه اجرای مراسم اربعین، هماهنگی های لازم برای دریافت کمک‌های مردمی در جهت اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/312/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11 بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان مرکزی به روایت تصویر آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در گلستان + تصاویر رادیو جزایر خلیج‌فارس| مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت درگهان در اتحاد و همدلی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان رئیس سازمان بسیج سازندگی کمک مومنانه آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تکمیل ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده و بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

وی با یادآوری اینکه برنامه امسال این شرکت، آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور است، گفت: با بهره‌برداری از ۲۵ هزار واحد نوسازی شده جدید، ۷۵ هزار واحد دیگر در برنامه تحویل در سال جاری قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود تا این رقم افزایش بیشتری یابد.

اجرای بسته تشویقی در ۸۲ درصد مساحت بافت‌های فرسوده شهرها

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشوق‌های شهرسازی که امکان بومی‌شدن دارند در تسریع نوسازی‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند، توضیح داد: بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهرها در حال اجراست.

آئینی با یادآوری اینکه در سال گذشته آمار صدور پروانه در ۲۰۳ شهر کشور نسبت به سال پیش از آن افزایشی بود، گفت: بالاترین آمار صدور پروانه در ۱۰ سال گذشته در سال ۱۴۰۲ ثبت شد که این رقم در شهر تهران معادل ۲۳ هزار واحد بوده است.

وی ادامه داد: سهم بافت‌های فرسوده در کل ساخت و سازهای شهری کشور با ۲.۸ درصد رشد به ۲۱.۸ درصد رسیده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه نخست تا سوم را در سال گذشته در زمینه نوسازی به خود اختصاص دادند، گفت: از نظر تحقق برنامه بازآفرینی شهری شهرهای تهران، مشهد و کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را داشتند.

کد خبر 6080087 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است