Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، میرکریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: جمعه ۲۰ تیر ماه، خانم ۲۷ ساله که با گروه طبیعت گردی از تهران وارد منطقه جهان نمای استان گلستان شده بود مفقود شد.
او ادامه داد: از روز اول حادثه گروه‌های ارزیابی و گروه‌های جستجو و نجات نیز در ادامه تجسس ، به منطقه عملیاتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: مسیر‌های متعدد مانند مسیر روستای شموشک، امانوردی و همچنین از محل استقرار این گروه، عملیات جستجو انجام شد. بیشتر بخوانید مفقود شدن یک نفر در ارتفاعات جهان نمای گلستان/ عملیات نجات همچنان ادامه دارد تشکیل پرونده درباره کوهنورد گمشده در دادسرای کردکوی  
او گفت: از اونجایی که اطلاعات دقیقی نداشتیم و مجهولات زیادی برای ما وجود داشت کار جستجو و نجات را بیشتر کرده و حتی از پهباد نیز در این عملیات استفاده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از مردم خواست: اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات گروه طبیعت گردی مفقود شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان