Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@15:39:59 GMT

افزایش خودسرانه قیمت مرغ در ایلام تخلف است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۱۸۲

افزایش خودسرانه قیمت مرغ در ایلام تخلف است

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران استان ایلام، گفت: افزایش خودسرانه قیمت مرغ در ایلام تخلف است.

عزیز قیصوری رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی تصویب کارگروه ستاد تنظیم بازار از ابتدای ماه جاری، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ  15 هزار تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش خودسرانه نرخ مصوب تخلف است، افزود: هم اکنون قیمت مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار تومان، کشتارگاه 14 هزار و 100 تومان و مصرف کننده ۱۵۰۰۰تومان است .

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران استان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس ساماندهی کشتار غیر مجاز مرغ زنده در سطح استان امری مهم و ضروری است هرچند متاسفانه اکثر مردم به این مقوله‌ها بی‌تفاوت بوده و دیگران را نیز به سمت کشتار زنده سوق می‌دهند.

وی یادآور شد: روزانه بیش از 15 تن مرغ کشتار روز در سطح استان توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

قیصوری اظهار کرد: مردم هر گونه گران فروشی بالاتر از نرخ مصوب را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مرغ ایلام تنظیم بازار کشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد

ایرج حسن پور  اظهار کرد: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت بر مساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی و مراکز امداد خودرو به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا، تاریخ اعتبار مصرف کالا و برخورد با گران‌ فروشی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان از طریق انجام‌ گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره کل صمت استان، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای طرح نظارتی مذکور در ۶ فروردین ماه، برای ۹ واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت برکالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته پرونده‌های تخلف تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

حسن پور اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مانند احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت برکالا مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان