Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:37:57 GMT

چند روش برای ضدعفونی کردن ماسک‌

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۱۸۹

چند روش برای ضدعفونی کردن ماسک‌

در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که از یک ماسک چند بار استفاده شود؛ لذا روش‌های ضدعفونی کردن ماسک‌ها را در این گزارش بخوانید. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در این روزهایی که موج دوم کرونا شروع شده و دولت ماسک زدن را اجباری کرده پس بهتر است هنگامی که از خانه خارج می‌شوید و به خصوص زمانی که در مکان‌های عمومی و شلوغ رفت‌وآمد می‌کنید از ماسک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته‌های ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت؛ استفاده از ماسک یکی از بهترین روش‌ها برای کنترل و پیشگیری از بیماری کووید 19 است، لذا توصیه می‌‌شود مردم به محض خروج از خانه از ماسک استفاده کنند.

از آنجایی که همه اقشار جامعه بضاعت تهیه ماسک را نداشته باشند، مجبوریم از هر ماسک چندین بار استفاده کنیم. به همین علت تصمیم گرفتیم مطلبی در مورد روش‌های مفید ضدعفونی ماسک ارائه کنیم.

روش های ضدعفونی کردن ماسک

روش اول: ماسک را در ظروفی که محلول ضدعفونی‌کننده و آب گرم در آن ریخته شده است قرار دهید، سپس آن را با دست بشویید یا در ماشین لباسشویی قرار دهید. پس از شست‌وشو، ماسک را در یک محیط مناسب خشک کنید و آن را در جای تمیز نگهداری کنید.

روش دوم: ماسک خود را در محلول حاوی یک قاشق چایخوری محلول سفیدکننده و چهار پیمانه آب به مدت 5 دقیقه قرار دهید و سپس آن را آبکشی کنید.

روش سوم: ماسک را به مدت 5 دقیقه با دمای 70 درجه اتو کنید.

روش چهارم: ماسک را به مدت پنج دقیقه در آب بجوشانید و سپس آن را در محل مناسب قرار دهید تا خشک شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1561/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرار دهید روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس

ایتنا - پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.
پلتفرم ایکس در حال بررسی اعمال هزینه‌های مالی برای کاربران جدید در ازای اجازه دادن به آنها برای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران است. وبلاگ‌نویسان آن را تصمیمی «فرصت‌طلبانه و آزاردهنده» توصیف می‌کنند.

به گفته میلیاردر آمریکایی و مالک این پلتفرم، ایلان ماسک، هزینه‌های مالی کاربران جدید ایکس تنها راه برای اطمینان از مقابله با حساب‌های رباتیک در نظر گرفته می‌شود.

این تاجر معروف خاطر نشان کرد که این هزینه‌های مالی تنها برای مدت 3 ماه توسط دارندگان حساب جدید پرداخت می‌شود و پس از این مدت استفاده از این پلتفرم رایگان می‌شود.

 
 غرامت مالی مزایای انتشار محتوا و تعامل با پست‌های دیگران را به روش‌های مختلف مانند لایک کردن، نوشتن پاسخ‌ها، ارسال مجدد (ری‌پست) و همچنین ذخیره توییت‌ها برای کاربر تضمین می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، فالو کردن کاربران و مشاهده پست‌هایشان بدون تعامل با آنها، تا سه ماه پس از ورود به پلتفرم نیازی به اشتراک ندارد. 

افشاگری‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم پرداخت اشتراک، کاربر جدید پس از گذشت 3 ماه از ایجاد حساب کاربری خود در ایکس می‌تواند به صورت عادی محتوا را منتشر کند و با پست‌های دیگران تعامل داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • جنجال ایکس در هند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا