Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی اندراتی، با اشاره به آمارهای منتشر شده درباره کاهش ۴۷ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه ها در خرداد ماه سال جاری، گفت: این آمارها نشان دهنده افزایش مشکلات ایرلاین ها در چند ماه اخیر است، زیرا با کاهش میزان جابجایی مسافر، عملا شرکت های هواپیمایی با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه می شوند.

هواپیما
ارائه تسهیلات به ایرلاین ها برای جلوگیری از بیکاری پرسنل شرکتهای هواپیمایی بود

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که برای حمایت از ایرلاین ها، تسهیلات مناسبی ارائه شود، هدف اصلی از ارائه این تسهیلات، جلوگیری از بیکاری پرسنل شرکتهای هواپیمایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت از ایرلاین ها حمایت ویژه کند

وی گفت: صنعت حمل و نقل هواپیمایی در سال های اخیر به دلیل تشدید تحریم ها دچار مشکلات بسیاری به ویژه در بحث تأمین تجهیزات و قطعات شد، از این رو وضعیت کنونی ایرلاین ها نشان می دهد که دولت باید حمایت ویژه ای از این بخش داشته باشد.

شریعتی اندراتی ادامه داد: صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان برای تداوم فعالیت و سر پا ایستادن در شرایط تحریمی و کرونا نیازمند حمایت است، از این رو به طور حتم مجلس نیز به این حوزه نگاه حمایتی خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حمل و نقل هوایی کشورمان یکی از بخش های بسیار مهم در حوزه حمل و نقل و جابه جایی مسافر محسوب می شود، بنابر این نمی توان این بخش مهم و اثرگذار را به حال خود رها گذاشت./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایرلاین ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • مصائب یک سرلشگر ارتش
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی